– Utrzymujemy naszą wiodącą pozycję w branży na tak szybko rozwijającym się rynku domowych urządzeń kosmetycznych, dzięki szerokiemu portfolio systemów, które obejmuje obecnie połączone urządzenie ageLOC LumiSpa iO, zapewniające spersonalizowane doświadczenia kosmetyczne – skomentował Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny działającej w MLM spółki Nu Skin.
– Jedną z wyjątkowych, mocnych stron naszego przedsiębiorstwa jest umiejętność łączenia naukowo sprawdzonych receptur z opatentowaną technologią urządzeń kosmetycznych w celu zapewnienia wysoce skutecznych i klinicznie potwierdzonych wyników. Nasze urządzenia kosmetyczne zapewniają konsumentom wrażenia przypominające spa w ich własnych domach – dodał Napierski.
Nu Skin posiada w swojej ofercie wielokrotnie nagradzaną gamę urządzeń kosmetycznych, w tym ageLOC LumiSpa iO do pielęgnacji i oczyszczania skóry. Wyposażony w opatentowaną przez firmę technologię oscylacji mikropulsów – zdaniem klientów – system ten przenosi spersonalizowane piękno na nowy poziom, dzięki dostosowanym opcjom zabiegów, inteligentnemu coachingowi i śledzeniu rutynowych zabiegów pielęgnacyjnych. Wyrób został uznany przez Business Intelligence Group za „Produkt roku 2022”. Doceniono go również za innowacyjność nagrodami Edison Award, NewBeauty Award i dwoma Złotymi Globami.