
źródło: Facebook
Aplikacja została przebudowana w oparciu o opinie użytkowników tak, aby zapewnić inteligentne narzędzia, spersonalizowane funkcje oraz integrację analiz w czasie rzeczywistym. Chodzi również o modyfikację inteligentnego zarządzania klientami, tworząc w ten sposób niezwykle przyjazną dla użytkownika platformę.
Trener AI w aplikacji pomoże dystrybutorom spółki w tworzeniu spersonalizowanych komunikatów, które mogą prowadzić do konwersji, a Asystent Zakupów AI będzie obsługiwał kupujących na każdym etapie ścieżki zakupowej, ułatwiając znajdowanie produktów i uzyskiwanie odpowiedzi. Dodatkowy moduł śledzenia stanu zdrowia AI oferuje możliwość monitorowania snu, posiłków, spożycia wody i treningów, a także wysyła użytkownikom przypomnienia o konieczności zakupu i ponownego zamówienia produktów Sunrider.
– Sunrider Daily to ogromny krok naprzód w udostępnianiu zaawansowanej sztucznej inteligencji naszym niezależnym przedsiębiorcom (IBO) i klientom. Przebudowaliśmy tę aplikację wykorzystując najnowsze dostępne obecnie technologie sztucznej inteligencji – została zaprojektowana tak, aby zapewnić naszym nowym klientom „białe rękawiczki” i wspomagane sztuczną inteligencją doświadczenie zakupowe jako opcjonalną alternatywę dla tradycyjnych zakupów online – powiedział Gareth Hooper, dyrektor ds. informatyki w Sunrider International.
Tak więc sztuczna inteligencja na dobre zagnieżdża się w branży sprzedaż bezpośrednia i network marketing. Usługa Sunrider Daily początkowo będzie dostępna w USA, ale w kolejnych etapach roku zostanie zainicjowana i uruchomiona na całym świecie.