
źródło: Facebook
Nominacja Ryana McLarry’ego zbiega się z przełomowym momentem dla Thermomix USA, ponieważ marka przygotowuje się do długo oczekiwanej premiery robota Thermomix TM7, co ma nastąpić na początku września br. To kolejny kamień milowy po czerwcowym otwarciu flagowego Centrum Doświadczeń firmy w Dallas i zatrudnieniu w kwietniu br. dyrektora ds. marketingu, Sunny’ego Yarrisha.
Z bogatym doświadczeniem w wielu branżach, obejmującym m.in. sektor AGD, elektronikę użytkową, technologie przemysłowe oraz TMT (technologie, media i telekomunikacja), McLarry pełnił w swojej karierze funkcje kierownicze wyższego szczebla. Odgrywał również kluczową rolę w zespole ds. strategii korporacyjnej AT&T, kształtując inicjatywy rozwojowe dla jednej z największych firm komunikacyjnych świata.
Posiadając tytuł MBA Uniwersytetu Vanderbilt i licencjat z Uniwersytetu Michigan, McLarry rozpoczął karierę od sprzedaży bezpośredniej w Cutco, gdzie szybko osiągnął sukces – fundament, który teraz napędza jego pasję do wspierania społeczności konsultantów Thermomix w dzieleniu się przełomowymi innowacjami kuchennymi marki.
– Thermomix to coś więcej niż produkt. To ruch, który zmienia sposób, w jaki ludzie gotują i łączą się wokół jedzenia. Wraz z premierą nowego urządzenia w USA, marka znajduje się na rozdrożu, o jakim marzy większość firm – idealne połączenie doskonałości produktu, pełnej pasji społeczności i niewykorzystanego potencjału rynkowego w Stanach Zjednoczonych. Jestem tutaj, aby wcisnąć gaz i poprowadzić nas ścieżką do niezwykłego wzrostu – skomentował nowy dyrektor generalny.