TNI planuje oficjalne otwarcie rynku w Polsce

przez Mieczysław Brzezicki

18 czerwca br. byliśmy w hotelu Ruben w Zielonej Górze, gdzie odbyło się spotkanie firmy Tahitian Noni International. Event w całości poświęcony był wprowadzeniu na polski rynek nowej serii napojów bioaktywnych produkowanych na bazie owocu noni – Tahitian Noni Bioactive Beverage TM.

ee

Imprezę poprowadzili polscy liderzy firmy z Waldemarem Uberną oraz Magdaleną Wręgą – menedżerem rynku polskiego, na czele. W prelekcjach czynny udział brali również goście z USA i Wielkiej Brytanii: wiceprezydent, dyr. rynku europejskiego TNI – Robert Johnson oraz dyrektor rynków Wielkiej Brytanii, Irlandii i Polski – Jan Ake Karlsson. Uczestnicy seminarium bardzo gorąco przyjęli wystąpienie wiceprezydenta firmy Roberta Johnsona, który opowiadał o historii i misji koncernu, ale przede wszystkim o produktach sprzedawanych przez ten system MLM, które wyrabiane są ze słynnej już na całym świecie polinezyjskiego noni.

Wprowadzenie nowej serii napojów bioaktywnych jest wielką niespodzianką, którą firma przygotowała dla swoich dystrybutorów. Liderzy Tahitian Noni budują w Polsce swoje struktury od ok. 8 lat, jednak oficjalne otwarcie rynku polskiego planowane jest na jesień tego roku. Życzymy powodzenia!

Mogą Cię również zainteresować