Imprezę poprowadzili polscy liderzy firmy z Waldemarem Uberną oraz Magdaleną Wręgą – menedżerem rynku polskiego, na czele. W prelekcjach czynny udział brali również goście z USA i Wielkiej Brytanii: wiceprezydent, dyr. rynku europejskiego TNI – Robert Johnson oraz dyrektor rynków Wielkiej Brytanii, Irlandii i Polski – Jan Ake Karlsson. Uczestnicy seminarium bardzo gorąco przyjęli wystąpienie wiceprezydenta firmy Roberta Johnsona, który opowiadał o historii i misji koncernu, ale przede wszystkim o produktach sprzedawanych przez ten system MLM, które wyrabiane są ze słynnej już na całym świecie polinezyjskiego noni.
Wprowadzenie nowej serii napojów bioaktywnych jest wielką niespodzianką, którą firma przygotowała dla swoich dystrybutorów. Liderzy Tahitian Noni budują w Polsce swoje struktury od ok. 8 lat, jednak oficjalne otwarcie rynku polskiego planowane jest na jesień tego roku. Życzymy powodzenia!