VISION 2025 czyli LifeWave świętuje wzrosty sprzedaży

by Maciej Maciejewski
1353 views

Firma LifeWave chwali się, że w ciągu pięciu lat osiągnęła dwudziestokrotny wzrost globalnych przychodów. Z 20 do 400 milionów dolarów rocznie. Swój sukces tłumaczy wprowadzeniem na rynek flagowego produktu, którym cały czas jest X39 Patch.

W 2024 roku network marketing o nazwie LifeWave obchodził swoje 20 lecie. Rozwijając od 16 lat rynek tajwański firma konsekwentnie osiąga tam imponujące wyniki, zajmując 15 miejsce w kraju jeśli chodzi o branżę DS/MLM. 28 grudnia 2024 roku LifeWave Taiwan świętowała wielkie otwarcie swojego Kaohsiung Experience Center regionie południowym. Nowe biuro jest strategicznie zlokalizowane w pobliżu tętniącej życiem dzielnicy handlowej Sanduo, oferując doskonałą dostępność i przyciągając duży ruch pieszych.

— Umowa o dwóch miastach stworzyła większe możliwości biznesowe na tym rynku, przyciągając jednocześnie talenty i wspierając bliższą współpracę z przedsiębiorstwami z Hongkongu i Makau. Kaohsiung jest niewątpliwie znaczącym węzłem łączącym Tajwan z rynkami po obu stronach cieśniny. Jesteśmy zaszczyceni tym, że możemy współpracować z pełnymi pasji partnerami, którzy są oddani dzieleniu się wartością naszej opatentowanej technologii z innymi podkreśla Scarlett Su, dyrektor generalna LifeWave Taiwan.

W miniony weekend natomiast odbyło się wielkie, globalne wydarzenie tego biznesu MLM — VISION 2025. Oto komentarz Marleny Kleśty:

— Co najbardziej zapamiętałam z tego wydarzenia? Wdzięczność naszego CEO Davida Schmidta za oszałamiający wynik w 2024 i propagowanie dalszej pracy w kierunku szerzenia idei firmy z miłością i uczciwością. Europa obecnie zalicza ogromne wzrosty sprzedaży, a Polska jest nr 1 na czele z Niemcami, do których jeszcze niedawno było nam bardzo daleko… 

Dużo nowych zmian dla brand partnerów, wynikających z rosnącej z każdym miesiącem firmy. Nowa apka, nowe materiały reklamowe, cały plan na spotkania na żywo z klientami (tylko w Europie ponad 60 spotkań), bogate i atrakcyjne wycieczki dla zwycięzców konkursów, wiele promocji i okazji do zwiększenia swoich obrotów. 

No i nowe biuro — Centrum Powitalne. Futurystyczne, niepowtarzalne i bardzo nowoczesne miejsce do spotkań i doświadczenia na żywo wizji naszego CEO. To miejsce stanowi wizytówkę firmy, na której czele stoi wizjoner i wielki fan super herosów i Star Treka. 

Trzeba też mocno podkreślić wprowadzenie na rynek wiele nowych produktów. Oferta technologiczna LifeWave ma się niebawem zmienić w dużym stopniu, co będzie kolejną ewolucją. 

David powiedział, że LifeWave przechodzi obecnie z firmy technologii medycznej do firmy technologii życiowych, a w przygotowaniu są produkty, które dotyczą rolnictwa, wytwarzania energii i wielu innych dziedzin. 

Jako jeden z liderów LifeWave z rangą SPD (senior presidential director) wiem, że to nie jest zwykły MLM. To firma technologiczna, której kierunek wyznaczają potrzeby człowieka do przetrwania w bardzo agresywnym świecie. Bycie blisko Davida to przywilej. Możliwość korzystania z jego wynalazków to dla mnie poczucie bezpieczeństwa. Mojej rodziny i moich bliskich. To mój sposób na życie. LifeWave to mój lifestyle.

Mogą Cię również zainteresować