Na uroczystości obecnych było wielu gości, którzy bezpośrednio przyczynili się do powstania i rozwoju Akuny na świecie: dr Sohrab Khoshbin, twórca preparatu Alveo, którego dystrybucją w MLM zajmuje się firma, Zdenka Forst, prezydent Akuna Healt Products, Rene Lelek, prezydent Akuna International Incorporated, dr Jaromir Bertlik oraz przedstawiciele Akuny z Niemiec, Austrii, Włoch, Republiki Czeskiej, Słowacji, Ukrainy, Węgier i Stanów Zjednoczonych. Gośćmi specjalnymi gali było małżeństwo Don`a i Nancy Failla, którzy są twórcami skutecznego systemu budowania sieci MLM.
"Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym, aby ze sceny płynęło tyle serdeczności i prawdy, tak wiele uczuć, miłości. To jest niebywałe. Cieszę się, że mogę być tutaj z Wami". (Edyta Górniak)
Galę "Your Akuna Day" rozpoczął dr Sohrab Khoshbin, którego pasja w połączeniu z mozolną, wieloletnią pracą naukową doprowadziła do stworzenia preparatu Alveo. Serdecznie podziękował wszystkim przybyłym liderom za wysiłek, dzięki któremu po prawie trzydziestu latach badań preparat Alveo stał się produktem znanym na niemal całym świecie. Gratulacje dystrybutorom Akuny złożył również dr Jaromir Bertlik, który powiedział: – Kiedyś mieliśmy wizję, żeby opracować dobry preparat poprawiający ludziom zdrowie. Dzięki Wam udało nam się stworzyć produkt, który oprócz dobrego zdrowia, pozwala również cieszyć się sukcesem zawodowym, lepszym i wygodniejszym życiem.
Czas, pieniądze i zdrowie
Książki napisane przez Dona`a i Nancy Failla, znane jako "Zapiski na serwetkach kawiarnianych" osiągnęły nakład wielu milionów egzemplarzy. W Kongresowej Don i Nancy zaprezentowali krótki, aczkolwiek treściwy wykład o pracy w network marketingu. Don mówił o tym, jak można w Akunie zbudować dobry biznes w bardzo krótkim czasie: – Po pierwsze, w MLM bardzo ważną sprawą jest podejście do biznesu. Jakie jest Wasze nastawienie do pracy? Nie powinniście myśleć o tym, jako o sprzedaży produktów zdrowotnych. Wtedy skupialibyście się na szukaniu ludzi chorych. Powinniście sponsorować ludzi, którzy chcą lepszego życia. Są osoby, które czegoś od życia oczekują, a Wy możecie im pokazać, jak to zdobyć. W każdym kraju jest ok. 15% ludzi chorych. Natomiast tych, którzy pragną lepszego życia jest ok. 95%. Po drugie, jeśli idziecie do znajomych i przez 2 godziny opowiadacie im o produkcie i planie marketingowym, to oni dojdą do wniosku, że nie mają czasu, aby się tym zająć. Bo kto ma czas mówić o takich sprawach przez 2 godziny? Dlatego rozmowa powinna trwać ok. 10 minut. Po trzecie: nie proponujcie współpracy ludziom, którzy nie znają nikogo, kto miałby marzenia. Zapytajcie: "czy znasz kogoś, kto bardzo lubi podróżować?" Jeśli usłyszycie "nie", to nawet nie proponujcie takiej osobie współpracy. Dlaczego mielibyśmy sponsorować osobę, która nie zna nikogo, kto lubi się w życiu dobrze bawić? Jeżeli Wasz rozmówca odpowie: "znam, przecież każdy lubi podróżować", to możecie taką osobę zasponsorować. Żeby podróżować i jeździć na wakacje, trzeba mieć trzy rzeczy – czas, pieniądze i zdrowie. Wtedy mówicie: "czy jeśli pokażę Ci, w jaki sposób zdobyć czas, pieniądze i zdrowie, to byłbyś zainteresowany? Tak to trzeba robić, nie wolno marnować czasu.