ZINZINO przejmuje aktywa Ecosystemu i zwiększa moc dystrybucji na terenie Francji

by Maciej Maciejewski
41 views

Network marketingowa firma ZINZINO nabyło prawa do bazy danych dystrybutorów francuskiej firmy sprzedaży bezpośredniej Ecosystem oraz powiązane z nią rekordy klientów, zapasy i prawa własności intelektualnej za pośrednictwem transakcji dotyczącej aktywów.

Jest to kolejny, strategicznie bardzo ważny krok w planach rozwoju ZINZINO, które koncentrują się na poprawie zdrowia i dobrego samopoczucia na skalę globalną dzięki innowacyjnej biotechnologii i pionierskiemu portfolio produktów wprowadzanych na rynek za pośrednictwem sprzedaży bezpośredniej.

Ecosystem to francuski podmiot gospodarczy direct selling z siedzibą w Paryżu, którego większość działalności i sprzedaży odbywa się we Francji i jej terytoriach zamorskich. Portfolio marki oferuje szereg innowacyjnych produktów w dziedzinie dobrego samopoczucia, odżywiania i zdrowia.

Po przejęciach VMA Life w 2020 roku, Enhanzz w 2022 roku, Xelliss i ACN w roku 2024, a także przejęciach aktywów firm Zurvita i Valentus w roku bieżącym, ZINZINO szuka dalszych inwestycji, aby utrzymać zrównoważony, dochodowy wzrost, wzmocnić swoją siłę dystrybucyjną, rozszerzyć się na nowe rynki i wykorzystać portfolio produktów w nowych obszarach konsumenckich.

Wizjonerski sposób myślenia, perspektywa stawiająca technologię na pierwszym miejscu, odżywianie na poziomie komórkowym oparte na testach, a także silna pozycja w celu wykorzystania bieżących trendów… mają  teraz ukształtować fundament partnerstwa ZINZINO i Ecosystem. 

„Spersonalizowane porady i dostosowane rozwiązania to przyszłość nie tylko w dziedzinie zdrowia i dobrego samopoczucia. Razem mamy wiele lat łącznego doświadczenia w branży i wszystko, co jest potrzebne, aby napędzać nowoczesne, spersonalizowane doświadczenie zakupowe poprzez sprzedaż bezpośrednią i marketing sieciowy” — skomentowali Dag Bergheim Pettersen, CEO ZINZINO i Frederic Pottecher, CEO Ecosystem.

Jeśli chodzi o kwestie formalne spółka ZINZINO przejmuje całą organizację dystrybucyjną Ecosystem, bazę klientów, zapasy i prawa własności intelektualnej do portfolio produktów. To biznes, który w zeszłym roku osiągnął obroty przekraczające 40 milionów SEK, głównie we Francji i powiązanych terytoriach Dom-Tom. 

Oczekuje się, że fuzja wygeneruje silny wzrost dzięki konkretnym synergiom powstającym we wspólnych sieciach, a rentowność będzie mogła się bardzo dobrze rozwijać poprzez wykorzystanie istniejącej platformy technicznej i organizacji ZINZINO. Za transakcję firma zapłaci stałą cenę zakupu w wysokości 5,5 mln SEK w momencie zamknięcia przedsięwzięcia.

Mogą Cię również zainteresować