„Crunch Time – Czas Kryzysu” według Briana Tracy

przez (redakcja NETWORK magazynu)
485 odsłony

.
Konferencja odbędzie się 3 czerwca 2009 r. w Hotelu Marriott w Warszawie pod hasłem: „Crunch Time – Czas Kryzysu. Skuteczne strategie działania w sytuacjach kryzysowych. Od efektywności do skuteczności”.
Uczestnicy konferencji „Crunch Time – Czas Kryzysu.

Konferencja odbędzie się 3 czerwca 2009 r. w Hotelu Marriott w Warszawie pod hasłem: „Crunch Time – Czas Kryzysu. Skuteczne strategie działania w sytuacjach kryzysowych. Od efektywności do skuteczności”.

Uczestnicy konferencji „Crunch Time – Czas Kryzysu. Strategie działania w sytuacjach kryzysowych” poznają wiele wypróbowanych strategii i metod radzenia sobie w „czasach kryzysu”, wpływania na własne nastawienia ale również na postawy współpracowników.

Na konferencji dowiedzą się Państwo jak:

  • Kontrolować swoje emocje i panować nad zmianami
  • Jasno i precyzyjnie definiować wyzwania i sytuacje kryzysowe
  • Ze spokojem i równowagą przyjmować i zarządzać sytuacjami kryzysowymi
  • Komunikować i wdrażać nowe strategie w organizacji
  • Zwiększyć swoją efektywność i podwoić ilość wolnego czasu
  • Planować swoje życie osobiste i zawodowe
  • Samodyscyplina wpływa na osiągnięcie sukcesu
  • Panować nad sobą i stresem
  • Zarządzać zespołem i budować morale
  • Być prawdziwym liderem w trudnych czasach

Brian Tracy jest jednym z najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie. Rocznie szkoli ponad 250 tysięcy osób w dużych i małych firmach w dziedzinie strategii, zarządzania, sprzedaży, rekrutacji, motywowania pracowników, rozwoju zawodowego i osobistego. Ma unikalną umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który inspiruje słuchaczy do szybkiego wdrażania w praktyce poznawanych technik i narzędzi, co daje szybko wymierne efekty.

Brian Tracy jest również autorem 42 książek przetłumaczonych dotąd na 35 języków, w tym światowych bestsellerów: „Maksimum osiągnięć”, „Psychologia sprzedaży”, „Zjedz tę żabę”, „Sposób na sukces”, „Sztuka zatrudniania najlepszych” czy „Turbocoach”.

Brian Tracy International to międzynarodowa firma doradczo-szkoleniowa. Jej misją jest pomoc organizacjom w rozwoju. BTI stawia na długofalowe programy, których celem jest budowanie trwałych postaw kadry zarządzającej i pracowników. Pomaga firmom w budowaniu i implementacji strategii, wizji, misji oraz zasad etycznych w biznesie. „Network Magazyn” jest patronem medialnym konferencji „Crunch Time – Czas Kryzysu…”

Szczegóły dotyczące konferencji dostępne są na stronie: http://briantracy.pl/profile/Crunch_Time.pdf

Więcej informacji o przedsięwzięciu można uzyskać:

Brian Tracy International
tel.: +48.22.333.73.63
tel.: +48.22.333.73.39
fax : +48.22.485.34.32
mail: [email protected]

www.briantracy.pl & www.briantracy.com

(redakcja „Network Magazynu”)

Mogą Cię również zainteresować