20 urodziny LifeWave w Dallas

przez Maciej Maciejewski
1127 odsłony

Kilka dni temu w Dallas odbyła się wielka konferencja network marketingowej firmy LifeWave. Imprezę zorganizowano z okazji 20 urodzin biznesu, który od kilku lat zalicza nietuzinkowe wzrosty sprzedaży. Nasz kraj również reprezentowała charyzmatyczna grupa liderów.

W miniony weekend wraz z moim zespołem miałam niesamowitą okazję świętować 20-lecie LifeWave na Światowej Konferencji w Dallas. Z dumą wspominam to przeżycie, ponieważ pierwszy raz byłam w Stanach Zjednoczonych. Było wspaniale. Firma ujawniła ekscytujące, przełomowe nowości w technologii wodnej, pokazała nowe suplementy i ogłosiła kolejne kwalifikacje. Podczas tego eventu wyniesiono rozrywkę na najwyższy poziom w niezapomnianym, gwiazdorskim składzie z Blues Brothers, Williamem Shatnerem, Gwen Stefani i Maroon 5. Jestem pod wrażeniem. Nie przez przypadek współpracuję z tym projektem. Dla właściciela, z którym mocno rezonuję, liczą się takie same wartości, jak dla mnie. Wprowadzając coś na rynek David Schmit zawsze zadaje sobie pytanie: jak dany produkt, innowacja, wpłynie na partnerów biznesowych? To bardzo ważne. Do firmy dołączyłam w tamtym roku i mam mega efekty, a najważniejsze jest to, że ludzie z mojego zespołu odebrali statuetki właśnie na tym Global Conference 2024. Pomimo 12 letniego doświadczenia w MLM jeszcze nigdy nie robiłam tego z taką łatwością i lekkością. Może dlatego, że mamy bezkonkurencyjny produkt? Aż głowa mi paruję po tej konferencji. Jestem mega wdzięczna powiedziała nam Domicela Nowak.

Mamy to! Druga najwyższa ranga w planie kompensacyjnym firmy osiągnięta. Brawo Polska! Zrobiliśmy to! Jesteśmy drugim największym rynkiem w regionie europejsko-afrykańskim! Depczemy po piętach Niemcom i powoli zostawiamy resztę Europy z tyłu… Statuetka odebrana. Polska na scenie zaprezentowana. Ta nagroda jest symbolem pracy całego naszego zespołu. Brawo! Na tej konferencji mieliśmy w jednym miejscu wszystkich senior presidential directors, którzy mają zarobki po 100 tysięcy dolarów i więcej miesięcznie. Ta firma zdecydowanie przeżywa wykładniczy wzrost. Było warto. Ponad 8 tys. km i ponad 10 godzin lotu, aby dotrzeć na konferencję, w której wzięło udział ponad 6 000 osób. Moim zdaniem LifeWave wyznacza początek nowej epoki w branży marketingu sieciowego. W Stanach Zjednoczonych ta rakieta jest już odpalona na całego, ale w Europie dopiero zaczynamy i każdy może być częścią kolejnej fali tego gigantycznego wzrostu dodał Andrzej Nowiński.

Miałam przyjemność przejść się po wielkiej scenie zbudowanej przez firmę, z którą współpracuję i odebrać dwa wyróżnienia za awanse zrobione w ciągu ostatniego roku. Oczywiście to nie tylko moja zasługa. Pracowało na to wiele osób, z którymi mam przyjemność działać. Zarówno moi liderzy, jak i moja cudowna grupa. MAM ZESPÓŁ MARZEŃ! W tym roku na konferencji było ok. 6000 osób, a koszt samej organizacji, jaki firma poniosła, to 7 mln USD. Co ciekawe, na kalifornijską konferencję w przyszłym roku LifeWave planuje przeznaczyć ok 14 mln USD licząc na obecność 13 000 brand partnerów z możliwością poszerzenia sali nawet do 25 000 osób. Zdobywanie klientów dzięki tej firmie i jej technologiom nigdy nie było łatwiejsze. Dlatego z tego miejsca pragnę podziękować moim klientom za zaufanie! Razem ratujemy życie i świat. Dziękuję skomentowała Edyta Szulist.

Mogą Cię również zainteresować