Firma PM-International znów przekazała 2 376 000 euro na rzecz World Vision

by Maciej Maciejewski
599 views

Ten jeden z największych w Europie koncernów MLM co roku przekazuje 2 376 000 euro na rzecz projektu World Vision, aby wesprzeć dzieci znajdujące się w potrzebie. Pokaźnej wielkości składka pomaga finansować ważne programy pomocowe i jest częścią silnego zaangażowania spółki w odpowiedzialność społeczną za pośrednictwem jej fundacji charytatywnej PM We Care.

Co warte podkreślenia, ta najnowsza, roczna suma darowizn nie obejmuje dodatkowych, bezpośrednich dotacji i pomocy doraźnej, które PM-International również zapewnia.

Od ponad 20 lat PM-International utrzymuje silne partnerstwo z World Vision, wspierając długoterminowe projekty, które tworzą prawdziwe, trwałe zmiany. Firma jest największym korporacyjnym sponsorem World Vision Germany eV, finansującym nie tylko pomoc dla poszczególnych dzieci, ale całe regionalne projekty rozwojowe. 

„Od ponad 20 lat PM-International jest silnym partnerem, pomagającym nam tworzyć trwałe zmiany i zapewniać dzieciom długoterminowe możliwości. Zjednoczeni wspólną pasją do poprawy życia, łączymy nasze mocne strony i poświęcenie, aby budować jaśniejszą przyszłość dla potrzebujących” — mówi Oliver Müller, kierownik ds. wydarzeń i projektów filantropii w World Vision Germany eV.

Działania charytatywne PM-International są prowadzone w oparciu o jasny cel: zapewnienie dzieciom nie tylko wsparcia materialnego, ale także długoterminowych możliwości na lepszą przyszłość. 

Od samego początku projekty charytatywne PM-International są w rękach ambasadora charytatywnego Vicki Sorg. „Poprawa jakości życia ludzi jest częścią naszej filozofii korporacyjnej. Z każdym zakupionym produktem nasi klienci dają JEDNĄ GODZINĘ ŻYCIA sponsorowanym dzieciom. Oznacza to, że część przychodów z każdego sprzedanego produktu FitLine trafia do fundacji PM We Care. Dzięki naszemu partnerstwu z World Vision możemy realizować naszą wizję na całym świecie, ponieważ World Vision ma niezbędne sieci i wiedzę specjalistyczną w dotkniętych regionach. Nasza współpraca tworzy synergie, które pozwalają nam skutecznie rozmieszczać zasoby i wdrażać zrównoważone projekty” — komentuje Vicki Sorg. 

Obecnie PM We Care działa w takich krajach jak Peru, Zimbabwe, Tanzania, Boliwia, Kambodża, Bangladesz i Nikaragua. Do 2025 roku koncern rozszerzy swoje wsparcie na 600 kolejnych sponsorowanych dzieci w Wietnamie, co zwiększy łączną ich liczbę do 6600. Oczywiście wraz z ich rodzinami i społecznościami na całym świecie. Długoterminowym celem firmy jest sponsorowanie 10 000 dzieci, zapewniając jaśniejszą przyszłość jeszcze większej liczbie maluchów na całym świecie.

Mogą Cię również zainteresować