
źródło: Pixabay
„Dzięki tej nowej technologii MONAT staje się pierwszą firmą w branży, która płynnie integruje sprzedaż sklepu TikTok, zapewniając jednocześnie partnerom w USA dostęp do tych transakcji, które będą odzwierciedlone w planie wynagrodzeń” — czytamy w informacji prasowej.
Takie rozwiązanie ma udoskonalić model biznesowy network marketingu MONAT, wzmacniając zaangażowanie marki w innowacyjność, przedsiębiorczość i sukces jej niezależnych partnerów rynkowych. Wykorzystując potężną platformę handlu społecznościowego TikTok, firma chce rozszerzyć swój zasięg i zapewnić partnerom rynkowym dodatkowy, bardzo angażujący sposób sprzedaży produktów MONAT szerszej liczbie klientów.
— Ta technologia nie tylko poprawi doświadczenie sprzedaży społecznościowej, ale także zapewni, że nasi partnerzy rynkowi będą mogli korzystać z każdego modelu sprzedaży, dzięki czemu nasz plan wynagrodzeń pozostanie nieskazitelny — powiedział Ray Urdaneta, dyrektor generalny i współzałożyciel MONAT.
Dzięki milionom użytkowników aktywnie angażujących się w TikToka, ten nowy kanał sprzedaży może dać współpracownikom firmy wyjątkową okazję do zaprezentowania produktów za pośrednictwem wirusowych treści, wydarzeń zakupowych na żywo i współpracy z influencerami. Czy będą potrafili z tego skorzystać? To okaże się już niebawem, a będzie widoczne po wynikach finansowych spółki.