Oriflame świętuje 58 rocznicę działalności

by Maciej Maciejewski
147 views

Firma Oriflame świętuje swoje 58 urodziny. Od momentu powstania w 1967 roku, ten kosmetyczny network marketing realizuje swoją misję uwalniania potencjału przedsiębiorczości i zapewniania ludziom możliwości budowania wartościowych biznesów na własnych warunkach.

Z ponad trzema milionami przedsiębiorców działających w ponad 60 krajach, Oriflame od wielu lat znajduje się w czołówce firm sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, łącząc cyfrową innowację oraz lubiane przez klientów produkty do pielęgnacji urody i wellness.

Anna Malmhake, CEO i prezes Oriflame, powiedziała: „Wierzymy, że talent jest wszędzie, ale możliwości nie zawsze są dostępne dla wszystkich. Przez 58 lat byliśmy wierni naszemu celowi czyli umożliwianiu ludziom rozwoju, nawiązywania kontaktów i prosperowania dzięki modelowi biznesowemu, który stawia ludzi na pierwszym miejscu. Sprzedaż społecznościowa to nie tylko część naszej historii, to nasza przyszłość”.

Wraz z rozwojem branży kosmetycznej firma pozostaje wierna swojemu modelowi opartemu na ludziach, oferując elastyczną i obarczoną niskim ryzykiem ścieżkę kariery. W ciągu ostatnich pięciu lat premie, prowizje i inne nagrody wypłacone przez Oriflame swojej społeczności przekroczyły 1 miliard euro, co świadczy o zaangażowaniu spółki w celebrowanie prawdziwego postępu i prawdziwych ludzi.

Niclas Palmquist, dyrektor handlowy, stwierdził: „Jesteśmy dumni z tego, że nasza firma to projekt, w którym sukces jest wspólny, a społeczność jest wszystkim. Nasz model opiera się na zaufaniu, więzi i przekonaniu, że piękno jest najpiękniejsze, gdy się nim dzielimy. Podczas, gdy inni zmieniają kierunek, my podwajamy wysiłki w tym, co robimy najlepiej, wspierając naszych przedsiębiorców na każdym kroku”.

Zaangażowanie Oriflame w sprzedaż społeczną idzie w parze z inwestycjami w innowacje, zrównoważony rozwój i inkluzywność. Z prawie 60-letnim doświadczeniem, firma nieustannie na nowo definiuje piękno dla współczesnego, zintegrowanego świata, oferując wysokiej jakości, angażujące zmysły produkty w przystępnej cenie. Niedawno, po raz piąty z rzędu, spółka została uznana za Europejskiego Lidera Klimatu przez The Financial Times i Statista.

Mogą Cię również zainteresować