AI Foundation Finder czyli Mary Kay wykorzystuje sztuczną inteligencję w technologiach kosmetycznych

by Maciej Maciejewski
134 views

Network marketing przyszłości? Firma Mary Kay Inc. ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego narzędzia opartego na bazie sztucznej inteligencji, które pomaga klientom znaleźć odpowiedni dla siebie produkt kosmetyczny.

źródło: Instagram

Technologia o nazwie AI Foundation Finder wykorzystuje sztuczną inteligencję do skanowania twarzy klienta za pomocą telefonu komórkowego i w ciągu kilku sekund dostarcza spersonalizowane rekomendacje dotyczące np. odpowiedniego podkładu. Po rozpoznaniu charakterystycznych cech użytkownika, AI Foundation Finder oferuje kompleksową i szczegółową analizę ludzkiego odcienia skóry tak, aby dopasować pod klientki najbardziej odpowiedni odcień podkładu Mary Kay.

Firma posiada wyłączne prawa do tego narzędzia, nazywając je odzwierciedleniem zaangażowania marki w innowacje w dziedzinie spersonalizowanej pielęgnacji urody. Klienci spółki mogą teraz uzyskać dostęp do AI Foundation Finder w ramach zakupów online Mary Kay lub za pośrednictwem iCatalog.

– AI Foundation Finder wspiera naszą wizję, by stać się pionierem w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Jesteśmy globalnymi innowatorami w dobieraniu odcieni z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, pomagając konsumentom znaleźć odpowiedni podkład w szerokiej gamie odcieni dostępnych w ofercie Mary Kay Flawless Face. Wykorzystanie najnowszej technologii kosmetycznej to wyjątkowa okazja do podniesienia rangi tej kategorii i zbudowania naszej społeczności kosmetycznej nowego pokolenia – powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor ds. marki i badań w Mary Kay.

Mogą Cię również zainteresować