Gigant marketingu sieciowego świętuje. Amway obchodzi 50-lecie istnienia w Niemczech

przez Maciej Maciejewski

Największa na świecie firma marketingu sieciowego świętowała w Monachium swoje 50-lecie działalności na terenie Niemiec. Amerykański koncern MLM działa w Niemczech od 1975 roku i generuje tam sprzedaż na poziomie wielu milionów dolarów rocznie.

źródło: Facebook.com

Koncern Amway jest uważany za firmę macierzystą wszystkich podmiotów gospodarczych reprezentujących marketing sieciowy. Jego globalne sukcesy stały się inspiracją dla wielu innych projektów MLM. Z przychodami przekraczającymi 7 miliardów dolarów rocznie, Amway jest liderem branży.

Michael Nelson, prezes i dyrektor generalny Amway, skomentował: „50 rocznica Amway w Niemczech to coś więcej niż tylko kamień milowy – to hołd dla wytrwałości i ducha przedsiębiorczości wielu tysięcy ludzi, którzy z pasją angażują się w pomaganie innym w lepszym życiu. Ta rocznica symbolizuje naszą wspólną podróż. Wiąże się z obietnicą, że pozostaniemy innowacyjni, będziemy wspierać ludzi i wspólnie się rozwijać w nadchodzących dekadach”.

Jon Voskuil, dyrektor zarządzający Amway ESAN (Europa, RPA, Australia i Nowa Zelandia), dodał: „Nasza rocznica w Niemczech to okazja do refleksji nad dotychczasowymi sukcesami. Ciągłe zaangażowanie naszego zespołu i naszych partnerów biznesowych (PA) jest bez wątpienia głównym celem obchodów rocznicy. Jednocześnie patrzymy w przyszłość: bazując na naszych sukcesach, bardziej niż kiedykolwiek koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacji w sektorze zdrowia i dobrego samopoczucia, aby kontynuować nasz rozwój”.

Biuro firmy Amway Niemcy w Puchheim koło Monachium pełni funkcję strategicznej siedziby Amway ESAN. Region ESAN obejmuje 34 kraje i wspiera ponad 605 000 przedsiębiorców Amway w Europie, RPA, Australii i Nowej Zelandii. Podkreśla to kluczowe znaczenie Niemiec dla regionalnej i globalnej strategii koncernu oraz jego sukcesu.

W 2024 roku Amway ESAN odnotował 5% wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim, osiągając poziom 424 milionów dolarów. Zdaniem firmy zostało to osiągnięte dzięki strategicznemu skoncentrowaniu się na potrzebach regionu i dogłębnemu zrozumieniu trendów konsumenckich na rynku.

W ciągu swojej historii firma Amway Niemcy wykazała się niezwykłą odpornością i ugruntowała swoją pozycję stabilnego i zaufanego lidera branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Dziesiątki tysięcy współpracowników w Niemczech tworzy skuteczny i zróżnicowany zespół sprzedaży. Wysoki odsetek subskrybentów płci żeńskiej (76%) dowodzi, że oferta Amway jest niezwykle atrakcyjna dla kobiet-przedsiębiorców.

Zostaw komentarz

Mogą Cię również zainteresować