
Od zawsze uwielbiała poznawać nowe miejsca, tak więc jak tylko jest taka możliwość, z rodziną wyjeżdża chociażby na weekend, gdziekolwiek. Lubi dobrą muzykę, książki i od najmłodszych lat uwielbia oglądać horrory, ale – jak przyznaje – oczywiście nie oznacza to, że z miłą chęcią nie obejrzy innego gatunku filmowego.
Agnieszka zajęła drugie miejsce w marcowej edycji konkursu „The Best Of”, który co miesiąc organizuje dla swoich użytkowników portal społecznościowy Networkio.eu. Ten wywiad jest zatem dla niej jedną z nagród. Gratulujemy!
Maciej Maciejewski: Czy pamięta pani, jak zaczęła się pani przygoda z marketingiem sieciowym?
Agnieszka Kruk: W roku 2004 zaszłam w ciążę i jednocześnie zrezygnowałam z normalnej pracy zawodowej. Trochę dlatego, że miałam dużo wolnego czasu, a trochę z chęci posiadania dodatkowego dochodu, zaczęłam szukać za pomocą internetu możliwości zarobkowych. Wtedy poznałam firmę, dla której zaczęłam sprzedawać produkt, ale jeszcze nie wiedziałam co to jest marketing sieciowy i nie znałam możliwości, jakie daje budowa struktur w MLM. Szukałam więcej informacji, uczyłam się i w tej firmie zbudowałam grupkę kilkunastu osób. Tak się zaczęło, a szersza edukacja i apetyt na więcej przychodziły z czasem.

Po okresie nauki i pierwszych prób w 2009 roku, praktycznie całkowicie przez internet zbudowałam w ciągu pół roku grupę licząca około 1500 osób. Niestety firma zniknęła po kilku miesiącach. Sukces powtórzyłam w następnym roku, w innej firmie, budując w ten sam sposób również w ciągu około pół roku grupę liczącą około 1000 osób.
Maciej Maciejewski: Jakie atrybuty przeważyły szalę na rzecz Forever Living Products?
Agnieszka Kruk: Przyznam się, że działając już dobrych kilka lat w branży nie słyszałam o Forever wcześniej, a poznałam tę firmę dzięki znajomemu, z którym wymienialiśmy się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem. To on działał w Forever. Nie nakłaniał mnie do wejścia – co u niego ceniłam – i dlatego zdecydowałam się zarejestrować w Forever, kiedy przyszedł odpowiedni moment. Gdy już wiedziałam, że firma, w której wtedy działałam, nie jest tym przedsięwzięciem, w którym chciałabym pozostać na dłużej.
Dlaczego Forever Living Products? Dlatego, że jest to firma z ponad 30-letnimi tradycjami, a przy tym w dalszym ciągu nie jest znana. Ma świetny planem marketingowy, który wypłaca prowizje dla dystrybutorów od cen detalicznych, a nie od cen dystrybutora i daje możliwość uzyskania prowizji bez robienia własnej kwalifikacji. Do tego rewelacyjne produkty, na których nigdy się nie zawiodłam, świetne szkolenia i wspaniali ludzie.

Maciej Maciejewski: Które z możliwości jakie daje ludziom network marketing ceni sobie pani najbardziej?
Agnieszka Kruk: Dużo byłoby punktów, gdybym zaczęła wymieniać wszystkie atrybuty, ale z najważniejszych to praca według własnych zasad, samodzielne ustalanie, w jaki sposób i kiedy chcemy pracować, sukcesywnie coraz większe dochody, zależne tak naprawdę tylko od nas oraz niezależność.
Maciej Maciejewski: Jak pani pozyskuje nowe osoby do współpracy? Czy to jest trudne?
Agnieszka Kruk: Stosuję różne metody, jak np. pozyskiwanie przez internet, prowadząc rozmowy z ludźmi z branży i nie tylko, poprzez spotkania indywidualne z osobami, które spotyka się na co dzień, poprzez współpracę z innymi firmami, które mogą być zainteresowane stworzeniem dodatkowego dochodu dla siebie czy też chcą korzystać tylko z produktów. Czy to jest trudne? Nie, o ile przeprowadza się odpowiednio dużą ilość rozmów.
Maciej Maciejewski: Jak wyglądają plany Agnieszki Kruk na najbliższą przyszłość? Jakieś konkretne marzenia? Cele?
Agnieszka Kruk: Forever Living Products to firma, która daje ogromne możliwości rozwoju zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Moim planem jest zdobywanie kolejnych poziomów w planie marketingowym, zbudowanie dużej grupy ludzi z zapałem w Polsce, a także sięgnięcie po inne rynki – poza granicami naszego kraju.
Maciej Maciejewski: Dziękuję za rozmowę.