Zacznijmy od miejsca. Srebrna Góra jest jak Head & Shoulders – dwa w jednym. Położone na skraju Gór Sowich przepiękne, niezwykle klimatyczne miejsce i świetny hotel z fajnym zapleczem szkoleniowym, bardzo smaczną kuchnią i przesympatyczną obsługą (Hotel Srebrna Góra). Obok hotelu jest co zwiedzać po konkretnej porcji edukacji – Twierdza Srebrna Góra. Świetne miejsce na szkolenia MLM zorganizowane dla kilkudziesięciu osób. Polecamy mocno.
Natomiast Akuna jak zawsze… Bez zmian. jest dla swoich współpracowników jak wino – im starsza, tym smaczniejsza. I droższa sercu, podniebieniu oraz portfelom. Zobaczyliśmy to naszym reporterskim zoomem 10 października 2015 roku w Srebrnej Górze, gdzie wzięliśmy udział w szkoleniu struktury wiceprezydenta Grzegorza Rutkowskiego.
Zaczęło się od przywitania gości i przedstawienia planu spotkania, a dokonała tego Katarzyna Gryga, która poprowadziła już wszystko do końca. Jak przystało na biznes propagujący trend health & wellness pierwszy poważny wykład poprowadził Jerzy Maslanky – wielki propagator medycyny ekologicznej. Jego prelekcja zatytułowana „Suplementacja. Konieczność czy moda?” wywróciła na temat zdrowia wszystko co słyszeliśmy do tej pory do góry nogami…
Potem menedżerowie budujący swój prywatny network marketing w oparciu o współpracę z firmą Akuna pochwalili się osobistymi przypadkami zdrowotnymi. Opowiadali jaki wpływ na ich organizmy ma stosowanie produktów znajdujących się w ofercie firmy. Następnie Bogumiła Cichocka zrobiła wszystkim power speech zatytułowany „Dlaczego MLM?” a Agnieszka Liszka i Jan Podowski mówili o wytrwałości. Bo to jest cecha prawdziwych zwycięzców. Na zakończenie pierwszej części szkolenia Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu” zaprezentował swój autorski program o najlepszym obecnie alternatywnym sposobie kumulującym ludziom pieniądze – „Biznes XXI wieku”. Po przerwie edukowała Anna Tubicz, a jej prelekcja zatytułowana była „Koncentracja – klucz do życia po mistrzowsku”.
Po niej w imieniu zarządu i całej firmy Akuna przemówił Marcin Maciąg, country manager Akuna Polska, a tuż przed ostatnim wykładem, nie mogło zabraknąć oczywiście iście rodzinnego nastroju, który swoimi prelekcjami wytworzyli mistrzowie marketingu sieciowego, którzy odnieśli w branży ogromny sukces – małżeństwo numer 1 w tym projekcie – wiceprezydenci Leokadia i Janusz Gabryniewscy. Spotkanie zamknął świetnym przemówieniem motywacyjnym wiceprezydent Grzegorz Rutkowski.
Po szkoleniu miała miejsce uroczysta kolacja z zabawą i muzyką, a na drugi dzień zaraz po śniadaniu ekipa Akunowiczów ze struktury Rutkowskiego udała się na pieszą wycieczkę i zwiedzanie Twierdzy Srebrna Góra. Nastrój i zdrowie dopisało wszystkim, więc po takiej dawce edukacji i ruchu na świeżym powietrzu teraz zapewne wyniki tej grupy zostaną zwiększone kilkukrotnie, czego oczywiście wszystkim życzymy.