
W ten sposób Amway pozostaje niekwestionowanym numerem 1 wśród firm zajmującą się systemem sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy na świecie. Koncern ogłosił właśnie, że w roku 2018 miał sprzedaż na poziomie 8,8 miliarda USD. Tym samym firma osiągnęła wzrost sprzedaży o 2% w porównaniu do roku 2017. Wynik ten zdaniem władz Amway opiera się na pozytywnym rozwoju jego najważniejszych rynków, takich jak Chiny, USA, Tajlandia i Indie.
Kierownictwo firmy przypisuje wzrost przychodów znaczącym inwestycjom w technologie cyfrowe i innowacje produktowe. „Koncentrujemy się na handlu elektronicznym wspartym o marketing społecznościowy, a także na personalizacji produktów odżywczych i kosmetycznych. Sprzedaż w obszarach produktów żywieniowych i odnowy biologicznej stanowiła 52% całkowitej sprzedaży w 2018 roku, co stanowi wzrost o 3% w porównaniu z rokiem poprzednim, a kategoria piękno i higiena osobista stanowiły 26% – o jeden procent więcej.
Inwestycje Amway w e-commerce są szczególnie zauważalne w Chinach, największym rynku Amwaya. Co ciekawe, w 2018 roku aż 70% przychodów ze sprzedaży pochodziło z zamówień dokonywanych za pomocą aplikacji mobilnych.