Amway inwestuje w start mikrobiomu, aby znaleźć spersonalizowane suplementy probiotyczne

przez Maciej Maciejewski

Największy biznes MLM świata – koncern Amway, zobowiązał się do drugiej rundy inwestycji w Holzapfel Effective Microbes (HEM). To firma wspierającą osoby z nieuleczalnymi chorobami związanymi z dysfunkcją mikrobiomu.

źródło: Pixabay

HEM wykorzystuje spersonalizowane, farmaceutyczne badania przesiewowe metaanalityczne (PMAS), aby określić, w jaki sposób można wykorzystać mikrobiotę jelitową tak, aby wpłynąć na zdrowie i dobre samopoczucie ludzi. Ta inwestycja jest kontynuacją partnerstwa, które rozpoczęło się w 2020 roku jako sposób na opracowanie spersonalizowanych probiotyków w celu wspierania dobrego samopoczucia poprzez korzyści zdrowotne wynikające z dobrze funkcjonujących jelit.

– Amway angażuje się w zwiększanie naszych inwestycji w naukę o żywieniu, technologię i innowacje, aby dostarczać konkretne rozwiązania dla rosnących potrzeb zdrowotnych naszych niezależnych przedsiębiorców i ich klientów. Współpraca z HEM umożliwia naszym dystrybutorom być w czołówce dostarczania innowacyjnych i spersonalizowanych suplementów probiotycznych dostosowanych do potrzeb klientów – powiedziała Asha Gupta, regionalny prezes Amway oraz dyrektor ds. strategii i rozwoju korporacyjnego.

Firma Amway stwierdziła, że w tym zakresie aktywnie współpracuje również z dodatkowymi start-upami w tej przestrzeni i początkowo skupi się na partnerach scoutingowych w Korei Południowej, Stanach Zjednoczonych, Chinach, Tajlandii i Indonezji.

Mogą Cię również zainteresować