Amway Service Week. Kolejne akcje wolontariatu pracowniczego dla organizacji non-profit

przez Maciej Maciejewski
500 odsłony

„Nie liczy się to ile posiadasz, ale ile dajesz innym i jak się z nimi dzielisz”. Poza tym jest coś takiego jak… „Dobro. Im więcej go dajesz, tym więcej dostajesz”. Więc „Pomagając innym, pomagasz i sobie”. Firma Amway ogłosiła wyniki drugiego, dorocznego wydarzenia swojego wolontariatu pracowniczego Amway Cares.

W dniach 1 i 3 sierpnia br. ponad 600 osób z network marketingowego koncernu Amway przepracowało w Ada (Michigan, USA) prawie 3800 godzin jako wolontariusze, służąc 28 organizacjom non-profit w ramach inicjatywy Amway Service Week. Ochotnicy wsparli łącznie 41 konkretnych projektów, w tym sprzątanie podwórek i ścieżek przyrodniczych, przygotowywanie i pakowanie żywności oraz organizacja i utrzymanie miejsc pracy.

– Nasz biznes MLM dąży do wywierania pozytywnego wpływu na każdym rynku, gdzie prowadzi swoją działalność. Amway Cares wzmacnia nasze zaangażowanie na rzecz społeczności i rozbudza pasje naszych pracowników – skomentował Will Templeton, dyrektor ds. marki i CSR.

Dodatkowo… Kampus Amway Nutrilite w Buena Park usytuowany w Kalifornii był gospodarzem drugiego ważnego wydarzenia charytatywnego, które odbyło się w dniach 8 i 9 sierpnia br. Impreza wsparła sześć organizacji non-profit w hrabstwie Orange, wykonując 588 godzin wolontariatu.

Firma Amway poinformowała również, że pracownicy spółki będą mieli możliwość dalszego służenia społeczności poprzez nowe, dodatkowe projekty wolontariackie w ciągu pozostałej części roku.

Mogą Cię również zainteresować