O fenomenalnych wynikach finansowych tego przedsięwzięcia MLM informowaliśmy nie dalej jak wczoraj w artykule „Inc 5000 czyli niesamowity rozwój biznesu MLM”. Po tej publikacji otrzymaliśmy dodatkową, równie interesującą wiadomość – firma ARIIX ogłosiła połączenie z amerykańską spółką LIMU, która również zajmuje się sprzedażą bezpośrednią. Jej siedziba znajduje się w Orlando na Florydzie.
Zdaniem prezesa ARIIX to partnerstwo powstało dzięki wspólnym wartościom demonstrowanym przez te biznesy w branży DS/MLM oraz poprzez wieloletnie dążenie do implikowania w system network marketingu wszelkich innowacji. Władze firmy uważają, że tego typu ruchy sprzyjają rozbudowaniu i ulepszeniu oferty produktowej i mocnemu wzrostowi prognozowanych wyników sprzedaży. To z kolei – jak wiemy – w naszym sektorze powinno przynieść korzyści nie tylko spółce, ale również jej klientom i dystrybutorom.
– Zarówno ARIIX jak i LIMU zostały oparte na filozofii prawdziwego wspierania niezależnego systemu ekspansji biznesu – powiedział dr Fred Cooper, dyrektor generalny i założyciel ARIIX. – Połączenie sił zapewni naszym przedstawicielom nowe możliwości budowania biznesu i zapewni nam dynamiczny rozwój. Z niecierpliwością czekamy na poznanie wszystkich promotorów i klientów LIMU. Serdecznie ich witamy – dodał Cooper.
W 2018 roku do ARIIX przystąpiło 85 000 nowych przedstawicieli i 59 000 nowych klientów odnotowując 24% wzrost przychodów o łącznej wartości 220 mln USD pod względem rocznej sprzedaży. Dzięki połączeniu spółek do ARIIX dołączy trzydzieści tysięcy promotorów i klientów z LIMU. Podczas procesu stopniowej integracji firmy będą nadal działać jak dotychczas.
– To zmieniający życie krok do przodu dla wszystkich dystrybutorów z LIMU – mówi Gary J. Raser, założyciel, prezes i dyrektor generalny LIMU. – To partnerstwo jest zwieńczeniem szeregu strategicznych kroków, które miały miejsce w 2019 roku. Nie mogliśmy być bardziej podekscytowani. W ARIIX, jednej z najszybciej rozwijających się firm w naszej branży, o niewiarygodnej dywersyfikacji produktów i silnej obecności na arenie międzynarodowej, znaleźliśmy najlepszego możliwego partnera do realizacji naszych planów rozwoju i bycia kamieniem węgielnym naszej przyszłości – podsumował Raser.
Na terenie polski biznes ARIIX rozwija Sylwia Jackson. Co sądzi o tym zabiegu? – Rok 2018 był szczególnie imponujący dla naszej firmy. ARIIX osiągnęła roczny wzrost przychodów o 24% – ze 178 milionów do 220 milionów dolarów rocznie. I wszystko przy zyskach przekraczających 8%. Zwiększyliśmy również naszą reprezentatywność o 32% w porównaniu z końcem roku 2017. Maj 2019 roku przyniósł rekordowy tydzień sprzedaży w wysokości 6 mln USD, a ARIIX Japani i ARIIX Europe byli w tym kontekście liderami! Nasze efekty przyciągają coraz większą uwagę innych firm i tworzą możliwości, o jakich wcześniej ciężko było w ogóle myśleć. Nasza firma pierwszy raz była w kontakcie z LIMU już w 2018 roku, gdzie po niewielkiej przerwie znajomość się odnowiła na początku roku 2019. Po wielu przemyślanych analizach, spotkaniach i negocjacjach, ARIIX zaproponowała LIMU współpracę i połączenie sił. Cały proces nabierze większego kształtu w kilku fazach na przestrzeni kolejnych 12 miesięcy. Dla mnie – jako przedstawiciela, ARIIX oferuje nam teraz jeszcze większe możliwości rozwojowe, daje jeszcze mocniejsze atrybuty ofertowe dla naszych klientów – powiedziała nam Sylwia Jackson.