Avon wprowadza strategię wielokanałową z Amazon Storefront

przez Maciej Maciejewski

Po raz pierwszy kosmetyki Avon będą dostępne na portalu Amazon. To nowe, wielokanałowe podejście biznesowe rasowego do tej pory koncernu sprzedaży bezpośredniej jest częścią akcji brandingowej „Embrace your Power” oraz próbą zwiększenia jej cyfrowego śladu i unowocześnienia tożsamości rynkowej.

źródło: Pixabay

– Avon jest prawdziwym pionierem sprzedaży bezpośredniej, a ponieważ nadal realizujemy nasze ambicje związane z wielokanałowością, nadszedł właściwy czas na uruchomienie naszego nowego sklepu w Amazon – powiedział Kristof Neirynck, globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Avon UK.

– W całym koncernie na świecie sprzedaż online jest obecnie prawie trzykrotnie wyższa niż przed pandemią, a ekspansja na inne kanały uzupełnia naszą istniejącą sieć przedstawicieli, którzy oferują najlepszą w swojej klasie sprzedaż partnerską – dodał.

Ponad 300 produktów z logo Avon jest już dostępnych na portalu Amazon, a kolejne mają zostać dodane w drugiej połowie 2023 roku. A specjaliści i rynek zastanawiają się: Avon to jeszcze światowy lider sprzedaży bezpośredniej czy już kolejna firma z branży e-commerce?

Mogą Cię również zainteresować