Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w MLM

przez Marek Wyrzychowski
2070 odsłony

Jest już dostępna na rynku – i oczywiście w naszym Leadershopie – nowa, świeżutka perełka na temat biznesu MLM. Chodzi o książkę zatytułowaną „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” napisaną przez Erica Worre.

Jak w kilku zdaniach streścić to arcydzieło? Spróbujmy tak: otwórz się na nowe możliwości zawodowe. Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym!

Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym MLM – własną sieć sprzedaży i zarabiaj na tej sieci. Właśnie dziś to wielka szansa ponieważ konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych – bezpośredni kontakt z klientem.

Dlatego coraz więcej firm decyduje się na MLM, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji i odnosi sukces szybciej, a przede wszystkim taniej. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem, zarabiaj i odnieś sukces – właśnie o tym jest książka „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym”. Zysk czystszy już nie będzie!

Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Budując ten biznes stworzył organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com – najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży.

Mogą Cię również zainteresować