źródło: Pixabay
Według przedsiębiorstwa przygotowania do wejścia na rynek w Meksyku wymagały kilku lat starannych prac w celu dostosowania się do warunków rynku lokalnego. W oparciu o doświadczenia i spostrzeżenia ZINZINO z kilku procesów założycielskich w kilku krajach na przestrzeni ostatnich lat, te prace przygotowawcze okazały się kluczowe dla trwałego sukcesu.
Rentowny wzrost zawsze był kluczową strategią biznesową ZINZINO, firmy z branży technologii medycznych opartej na handlu elektronicznym. Spółka dąży do utrzymania swoich celów związanych z wysokim wzrostem i dotarcia do 1 miliona klientów do roku 2025 i 20 milionów do roku 2035. Wraz z wprowadzeniem na rynek Meksyku, ZINZINO jest obecnie aktywne na ponad 100 rynkach i nadal koncentruje się na globalnej ekspansji.
– To dla nas optymalny moment na wejście w dynamiczny i rozwijający się rynek na terenie Ameryki Łacińskiej. Solidny i długoletni model biznesowy ZINZINO wraz ze zrównoważonym podejściem skoncentrowanym na kliencie sprawi, że nasi meksykańscy partnerzy będą na dobrej drodze do odniesienia sukcesu w kraju, w którym konsumenci tradycyjnie preferują zakupy twarzą w twarz, co stanowi sedno sprzedaży bezpośredniej i network marketingu – powiedział Dag Bergheim Pettersen, dyrektor generalny.
Meksyk ma ponad 129 milionów mieszkańców, co czyni go drugim co do wielkości rynkiem konsumenckim w Ameryce Łacińskiej po Brazylii. Według raportu WFDSA kraj znajduje się w pierwszej dziesiątce rynków DS/MLM i jest największym rynkiem latynoskim. Sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy jest głównym pozasklepowym kanałem dystrybucji dla meksykańskich konsumentów i naturalnym podejściem dla przedsiębiorców chcących stworzyć cenne, dodatkowe źródło dochodu.
– To dla nas świetna okazja, aby zapewnić żywienie oparte na testach milionom nowych ludzi w tym kraju. Fakt, że należymy do liderów w Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych, a obecnie w Meksyku, ma ogromny wpływ na naszą rosnącą obecność na światowym rynku latynoskim. Postrzegamy Amerykę Łacińską jako niezwykle ważną część globalnej ekspansji spółki i nie możemy się doczekać, aby zmienić życie także na tym kontynencie – skomentował Miguel A. Beas, dyrektor na Amerykę Łacińską.