BIZNESOWY KOMPAS #32. Jakie typy postów przyciągają uwagę odbiorców w networku?

przez Maciej Maciejewski
734 odsłony

Witajcie Networkerzy. W cyklu Biznesowy Kompas Gabriela Wojciechowska opowiedziała o postach, które mogą przyciągać Waszych odbiorców bez spamowania produktem i bez robienia ze swojej tablicy Allegro. Sztos.

Live odbył się 14 czerwca br. oczywiście na fanpejdżu Network Magazynu. Polecamy obejrzeć i wdrożyć, gdyż wskazówki udzielane przez Gabrielę są niezwykle cenne. Wielu menadżerom pomogły w starcie i rozwijaniu network marketingowego biznesu.

Live można zobaczyć w tym miejscu: NETWORK MAGAZYN

Nasze pozostałe archiwalne materiały znajdziesz tutaj: YOUTUBE 

Zapraszamy również na fanpage projektu: FACEBOOK 

Kilka dni po tym wykładzie Gabriela dokonała również bardzo ciekawej publikacji w formie tekstowej. Warto go w tym miejscu zarchiwizować:

Z okazji długiego weekendu, zamiast LIVE chciałam Wam zaproponować 30 tematów na social media, które mi pomogły w wystartowaniu ze swoimi social mediami.

Gdy rozpoczęłam działania w social media dla network marketingu pomógł mi content od Dominiki Żak. Polecam zaobserwować profil. Chciałabym go dzisiaj zaproponować, bo na moim profilu zrobił naprawdę fantastyczne wyniki.

 Oczywiście przy tworzeniu ważna jest nasza autentyczność, nasz „aromat” i nasze serce, zatem trzeba to robić w zgodzie ze sobą. Tylko pamiętaj! Zanim zaczniesz pisać treści odpowiedz sobie najpierw na pytanie:

Pomagam… (komu?)

Rozwiązać problem… (jaki?)

I zacznij pod swoją grupę odbiorców 30 dniowe wyzwanie z contentem, który będzie atrakcyjny dla Twojej niszy. Oto propozycja 30 tematów na posty:

  1. Dlaczego stworzyłeś swój biznes?
  2. Podziel się biznesowym sukcesem.
  3. Zadaj pytanie.
  4. Opublikuj coś edukacyjnego.
  5. Pokaż swoje stanowisko pracy.
  6. Jakich narzędzi używasz w swoim biznesie?
  7. Podziel się sukcesem, który odniosłeś w tym tygodniu/miesiącu.
  8. Opublikuj swój ulubiony cytat.
  9. Pokaż swoją pracę za kadrem.
  10. Podziel się tym co cię motywuje.
  11. Napisz brief wprowadzenia.
  12. Udostępnij swoją ofertę/ wypromuj swój produkt.
  13. Podziel się swoją ostatnią pracą/sukcesem
  14. Pokaż swoją poranną rutynę.
  15. Stwórz mini lekcje na jakiś temat.
  16. Podziel się szybkim lifehackiem.
  17. Podziel się swoją ulubioną książką.
  18. Wypromuj swoje usługi.
  19. Podziel się śmiesznym faktem o sobie.
  20. Opublikuj motywacyjny cytat.
  21. Wypromuj swój newsletter.
  22. Podziel się swoimi zmaganiami.
  23. Podziel się wpisem w innej sieci społecznościowej.
  24. Podziel się swoim ulubionym narzędziem w biznesie.
  25. Wypromuj swoją ofertę.
  26. Udostępnij opinię klienta.
  27. Opowiedz o zasobie.
  28. Przed i po.
  29. Dlaczego kochasz to, co robisz.
  30. Udostępnij wpis blogowy.

Daj znać w komentarzu czy podejmiesz się wyzwania na 30 dniowe treści w social media. Wierzę w Nas, bo chętnie sama do nich wrócę! CZAS START.

Gabriela Wojciechowska przede wszystkim jest liderem network marketingu. Z wykształcenia nauczyciel po studiach pedagogicznych, który zwolnił się z etatu w państwowej placówce, aby swój czas poświęcić na budowanie biznesu. Jeździ nowym BMW 218i, który odebrała za wyniki w biznesie sieciowym. Stawia na rozwój, dlatego jest absolwentem szkoły Improsprzedaży Joanny Gdaniec oraz Szkoły Świadomych Liderów i Trenerów Beaty Kapcewicz, a zdobytą tam wiedzę wykorzystuje w codziennych działaniach ze swoim zespołem. Prywatnie żona i mama 2 wspaniałych nastolatków, zawsze z uśmiechem i radością patrząca na świat. Trenuje karate kyokushin, z którego czerpie wiele wartości zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, a jej życiowe motto brzmi: „Czarny pas to biały pas, który nigdy się nie poddał”. W ferworze „walki” bardzo często też powtarza, że „nie ma nic złego w tym, iż chcemy więcej, im więcej mamy, bo tym więcej możemy dać innym”.

Mogą Cię również zainteresować