BRANŻOWY FOLKLOR czyli czego w network marketingu nie powinno się robić?

przez Maciej Maciejewski
2846 odsłony

Jak wygląda obecnie wizerunek networkera w Polsce? Co myślą i mówią ludzie o osobach działających w biznesie MLM? „Naciągacze”. „Niewyedukowani prostacy ze skrzywionym kręgosłupem moralnym”. „Bezmózgi ZWYCIEMZCA”. „Kolejny jełop ze swoim białym samochodzikiem na kredyt”. „Ona się zaraz rozbierze do zdjęcia, żeby sprzedać te pachnidła”. Ostro? Trudno. To prawdziwe komentarze z bardzo poważnego, opiniotwórczego portalu. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy…

źródło: Pixabay

„To jest bardzo ważne, żeby środowisko w naszej branży otwarcie mówiło o tym, co złego się dzieje w network marketingu. Chociażby dlatego, żeby edukować. Przede wszystkim nowych adeptów, którzy pojawiają się w biznesie MLM. Bo kto, jeśli nie my? Kto miałby o ten sektor dbać?” – twierdzi Karolina Łappo-Rzeplińska, która była gościem specjalnego wydania programu STRATEGIE W BIZNESIE.

„Kto jeśli nie my, miałby stanowić o tym, jak ta branża będzie wyglądała? Jeżeli dla nas nie będzie to miało żadnego znaczenia… i o trudnych sprawach będziemy mówić tylko wtedy, kiedy światła lamp gasną… to nie będzie miało żadnego impaktu. Trzeba krzyczeć prawdę prosto między oczy bez względu na to, jaka ona by nie była” – dodaje nasz rozmówca.

PRAWDA ZAWSZE SIĘ OBRONI I DŁUGOFALOWO PRZYNIESIE KORZYŚĆ.

Zatem… Co konkretnie psuje branżę sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy od środka? Co wpływa na fakt, że niektórzy ludzie nigdy nie zrobią tutaj nic ciekawego? A jakie działania networkerów powodują, że biznes MLM nie ma zbyt dobrej opinii wśród społeczeństwa i ludzie nie chcą współpracować? Zobacz i posłuchaj uważnie, bo to bardzo ważne. Dla całego sektora.

Po kliknięciu w poniższy link zostaniesz przeniesiony na fanpejdż Network Magazynu, gdzie jest zarejestrowany ekskluzywny wywiad Dariusza Hampla z Karoliną Łappo-Rzeplińską. Zapraszam:

BRANŻOWY FOLKLOR czyli czego w network marketingu nie powinno się robić  

Mogą Cię również zainteresować