Cały czas numer 1 w biznesie MLM na świecie. Koncern Amway odnotował 8,9 miliarda dolarów sprzedaży w 2021 roku

przez Maciej Maciejewski

Sprzedaż network marketingowego projektu Amway w 2021 roku znów wzrosła o 4%, co oznacza drugi rok wzrostu z rzędu. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 8,9 miliarda dolarów. Ten wzrost był szczególnie widoczny na kilku kluczowych rynkach, w tym w Malezji, Korei Południowej i Chinach kontynentalnych.

– Wszystko, co osiągnęliśmy w 2021 roku, było zasługą poświęcenia, pasji i kompetencji naszych pracowników, dystrybutorów i właścicieli Amway na całym świecie. Spółka jest napędzana przez niezwykłych specjalistów, niesamowicie zróżnicowaną grupę połączoną wspólnym pragnieniem pomagania ludziom w lepszym, zdrowszym życiu – powiedział Milind Pant, dyrektor generalny w Amway.

Suplement diety i produkty witaminowe Nutrilite stanowiły ponad połowę całkowitej sprzedaży firmy. Amway intensywnie inwestuje również w rynek napojów energetycznych, otwierając XS Experience Center i przeprojektowując działalność produkcyjną w zakładzie XS Energy o powierzchni 60 000 stóp kwadratowych, który co minutę wytwarza 500 puszek napojów XS Energy.

– Amway to jedna z najpotężniejszych idei na świecie – komentuje Milind Pant. To ponadczasowy pomysł, który łączy w sobie możliwość przedsiębiorczości sprzyjającej rozwojowi osobistemu. Wolność wyznaczania własnej ścieżki i celów w połączeniu z nagrodami, które znacząco poprawiają sytuację ekonomiczną oraz zdrowie i dobre samopoczucie ludzi. W ciągu ostatnich kilku lat wszyscy doświadczyliśmy ogromnych zmian, ale zgodnie z tym, co kierowało założycielami Amwaya w 1959 roku, nasz cel pozostaje taki sam:

Każdego dnia działamy tak, aby pomagać ludziom żyć lepiej, zdrowiej. I to jest bardziej istotne dziś, niż kiedykolwiek.

Mogą Cię również zainteresować