Czy najnowsze urządzenia Coway zapewnią europejskim gospodarstwom domowym większy komfort życia?

przez Maciej Maciejewski
738 odsłony

Kilka dni temu zakończyły się prestiżowe targi elektroniki CES 2022. Zabłysnęła tam pewna wywodząca się z Korei, network marketingowa firma, zajmująca się produkcją i sprzedażą inteligentnych urządzeń, zapewniających ludziom zdrowsze życie. Jak się dowiedzieliśmy, po tym sukcesie spółka Coway chce mocniej wejść na rynki całej Europy.

źródło: Pixabay

Coway to koreański network marketing oparty na nowoczesnych rozwiązaniach do oczyszczania powietrza i wody. W zeszłym tygodniu podczas targów CES 2022 firma zaprezentowała najnowsze, innowacyjne urządzenia prozdrowotne dla każdego domu. Wyprodukowane przez spółkę materace, oczyszczacze wody i powietrza oraz bidety, uznano za jedne z najciekawszych produktów zaprezentowanych podczas tych prestiżowych targów.

– Poprawa jakości życia i zdrowia zawsze była naszą misją, dlatego jesteśmy podekscytowani faktem, że możemy zaprezentować na targach CES 2022, a także w sieci, nasze najnowsze produkty i projekty – powiedział nam Rodney Ryu, dyrektor zarządzający w Coway Europe B.V. – Stworzenie zdrowego otoczenia domowego jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, a lepszej jakości powietrze, woda i sen, mogą zmienić życie. Mamy nadzieję, że nasze inteligentne produkty dla domu pozwolą użytkownikom na życie w lepszym zdrowiu – dodał Ryu.

Coway posiada ponad 30-letnie doświadczenie w produkcji oczyszczaczy powietrza, wody, bidetów, materacy i wielu innych wyrobów. Ten MLM posiada największy w Azji ośrodek specjalizujący się w działalności badawczo-rozwojowej w dziedzinie jakości powietrza i wody, jest właścicielem ponad 4 200 praw własności intelektualnej i patentów. Coway jest liderem w branży filtrowania powietrza, który sprzedaje ponad milion oczyszczaczy powietrza rocznie w ponad 60 państwach świata.

Od wprowadzenia pierwszego produktu na rynek europejski w 2010 roku Coway nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera sektora oczyszczania powietrza w Europie Północnej. Linia produktów klasy premium o nazwie „Airmega” stała się hitem w Skandynawii, nagrodzonym za nadzwyczajną wydajność filtrowania powietrza i przyjazną dla użytkownika funkcjonalność. W 2021 roku Coway rozszerzył obecność na rynku europejskim, dzięki wprowadzeniu swoich produktów do oferty Amazon. Zobaczymy, jakie będą dalsze ruchy spółki w kwestii zapowiedzianej kampanii rozwojowej na terenie starego kontynentu. Może firma pojawi się wreszcie w Polsce?

Mogą Cię również zainteresować