Czy najnowsze urządzenia Coway zapewnią europejskim gospodarstwom domowym większy komfort życia?

przez Maciej Maciejewski

Kilka dni temu zakończyły się prestiżowe targi elektroniki CES 2022. Zabłysnęła tam pewna wywodząca się z Korei, network marketingowa firma, zajmująca się produkcją i sprzedażą inteligentnych urządzeń, zapewniających ludziom zdrowsze życie. Jak się dowiedzieliśmy, po tym sukcesie spółka Coway chce mocniej wejść na rynki całej Europy.

źródło: Pixabay

Coway to koreański network marketing oparty na nowoczesnych rozwiązaniach do oczyszczania powietrza i wody. W zeszłym tygodniu podczas targów CES 2022 firma zaprezentowała najnowsze, innowacyjne urządzenia prozdrowotne dla każdego domu. Wyprodukowane przez spółkę materace, oczyszczacze wody i powietrza oraz bidety, uznano za jedne z najciekawszych produktów zaprezentowanych podczas tych prestiżowych targów.

– Poprawa jakości życia i zdrowia zawsze była naszą misją, dlatego jesteśmy podekscytowani faktem, że możemy zaprezentować na targach CES 2022, a także w sieci, nasze najnowsze produkty i projekty – powiedział nam Rodney Ryu, dyrektor zarządzający w Coway Europe B.V. – Stworzenie zdrowego otoczenia domowego jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, a lepszej jakości powietrze, woda i sen, mogą zmienić życie. Mamy nadzieję, że nasze inteligentne produkty dla domu pozwolą użytkownikom na życie w lepszym zdrowiu – dodał Ryu.

Coway posiada ponad 30-letnie doświadczenie w produkcji oczyszczaczy powietrza, wody, bidetów, materacy i wielu innych wyrobów. Ten MLM posiada największy w Azji ośrodek specjalizujący się w działalności badawczo-rozwojowej w dziedzinie jakości powietrza i wody, jest właścicielem ponad 4 200 praw własności intelektualnej i patentów. Coway jest liderem w branży filtrowania powietrza, który sprzedaje ponad milion oczyszczaczy powietrza rocznie w ponad 60 państwach świata.

Od wprowadzenia pierwszego produktu na rynek europejski w 2010 roku Coway nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera sektora oczyszczania powietrza w Europie Północnej. Linia produktów klasy premium o nazwie „Airmega” stała się hitem w Skandynawii, nagrodzonym za nadzwyczajną wydajność filtrowania powietrza i przyjazną dla użytkownika funkcjonalność. W 2021 roku Coway rozszerzył obecność na rynku europejskim, dzięki wprowadzeniu swoich produktów do oferty Amazon. Zobaczymy, jakie będą dalsze ruchy spółki w kwestii zapowiedzianej kampanii rozwojowej na terenie starego kontynentu. Może firma pojawi się wreszcie w Polsce?

Mogą Cię również zainteresować