Denerwujący pracownicy

291 odsłony

Każda osoba zajmująca wysokie stanowisko powinna potrafić radzić sobie ze stresem. Zwracać uwagę konstruktywnie, nie w obecności innych pracowników, dbając o atmosferę i dobro zespołu. Tak to wygląda w teorii. W praktyce sytuacja wygląda trochę inaczej.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

W każdej firmie znajda się pracownicy, którzy potrafią poważnie zirytować swoich przełożonych nawet, jeśli Ci posiadają anielską cierpliwość i są oazą spokoju. Co zatem najbardziej denerwuje osoby zajmujące kierownicze stanowiska?
Z badań przeprowadzonych przez agencję rekrutacyjną Accountemps wynika, że rzeczą, która najbardziej irytuje przełożonych, a która uzyskała aż 41% wskazań ankietowanych, jest niechlujna i niedbała praca. Przełożeni denerwują się, jeśli pracownik w ten sposób wykonuje swoją pracę.

Nie dość, że trzeba po nim poprawiać i sprawdzać, to również, taka niedbała praca pokazuje, że pracownikowi nie zależy ani na firmie, ani na pracy, ani nawet ma tym, by inni go cenili. Kolejną z irytujących spraw jest plotkowanie. Aż 23% przełożonych najbardziej nie znosi w pracy właśnie rozmów na temat innych, opowiadania bredni przez współpracowników i zajmowania się cudzym życiem zamiast wykonywaniem swoich obowiązków.

Na trzecim miejscu najbardziej denerwujących zachować u podwładnych z wynikiem 18% znalazło się przekraczanie terminów. W przypadku wykonywana zadania dla przełożonego, pracownik powinien mieć jasność, że oddanie projektu wcześniej oznacza oddanie go na czas. Oddanie go na czas oznacza spóźnienie, a oddanie do „po terminie” jest czymś naprawdę irytującym.

Mogą Cię również zainteresować