DL GROUP. Tej maszyny MLM już nikt nie zatrzyma

przez Katarzyna Wagner

Dziś napiszemy o biznesie, którego synonimem jest elegancja, wykwintność, luksus i bogactwo. Bo Casino de Monte Carlo jest w Monaco. Dziś opowiemy Wam o pięknym stylu i beztroskim życiu, jakie ma księżna Monaco. Bo jak ktoś był w Monaco, to już nigdzie nie musi być. A tylko jedna marka na świecie może mieć ten wyraz w swojej nazwie.

I tylko firma DLG może mieć markę Anny Rey Monaco. Spółka DL GROUP zaczęła budować swoje struktury na terenie Polski kilka miesięcy temu za sprawą Waldemara Warzechy i Jolanty Sokołowskiej. Informowaliśmy o tym w sierpniu br. Nawet red. Maciej Maciejewski zrobił na sobie delikatny case study sprawdzając czy nikt mu o produkcie NORVIA nie wciska tanich kitów, o czym napisał później w słynnym już materiale „Chcesz schudnąć inteligentnie? Mówisz i masz!” Ale co dalej?

Pod koniec września wzięliśmy udział w historycznej, pierwszej konferencji firmy DLG na terenie naszego kraju. Spotkanie miało miejsce w Warszawie i okazało się, że Waldemar Warzecha nie rzuca słów na wiatr. Była pełna sala entuzjastycznych menadżerów, najważniejsze, decyzyjne osoby reprezentujące spółkę, a przede wszystkim profesjonalne, mocno wartościowe wykłady na temat tego nowego w Polsce biznesu. Po tej konferencji już nikt nie zatrzyma rozwoju DLG. To było widać, słychać i czuć.

Najważniejsze prelekcje wygłosili sprawcy zamieszania. Joalanta Sokołowska o produktach firmy wie wszystko, więc zaprezentowała linię ekskluzywnych kosmetyków Anny Rey Monaco. Waldemar Warzecha, który – jak przystało na architekta od 40 lat już kreującego największe network marketingi świata – wziął na barki wszelkie zagadnienia związane z rozwojem systemu MLM pod kątem stricte finansowym. Przedstawieniem historii firmy, jej planów dotyczących Polski i rozwoju ogólnoświatowego zajął się właściciel DL GROUP – Dany LaRoque, natomiast dr Lars Høie – twórca słynnego suplementu diety Norvia, dał bardzo gęsty, naukowy wykład o zbawiennym wpływie tego wynalazku na organizm ludzki. Swoje pięć groszy dorzucił również red. Maciej Maciejewski pokazując dobitnie efekty prywatnego doświadczenia, jakie niedawno zrealizował z Norvią nad własnym ciałem. I duchem.

To biznes o wielkiej renomie, z tradycjami, przede wszystkim posiadający w ofercie bardzo dobre produkty. Produkty, które ze względu na swoje badania kliniczne i zaskakujące efekty implikowania, powoli stają się na świecie hitem. Aż dziw, że nikt tego nie wprowadził do nas wcześniej. Jednak warszawskie spotkanie DL GROUP utwierdziło nas w tym, co wykrakaliśmy nieco wcześniej. Za sprawą Jolanty i Waldemara ten biznes rozpoczął dynamiczny rozwój na terenie naszego kraju i już nikt tego nie zatrzyma, choćby nie wiem co. Decydując się na współpracę z nimi możesz osiągnąć wyłącznie dwie rzeczy – zdrowie i bogactwo. Stać Cię na to, żeby tego nie zrobić? Wątpię. (Foto: Marek Prucnal & Maciej Maciejewski) 

Więcej informacji o tym biznesie znajdziecie w naszych materiałach archiwalnych: 

DLG/NORVIA/ANNY REY MONACO. Rozmowy o MLM

Chcesz schudnąć inteligentnie? Mówisz i masz!   

Mogą Cię również zainteresować