Escort hedmark damer i stavanger Sms sex norge thai massasje mjøndalen Escort troms sexy undertøy dame Eskorte anmeldelser sex in thailand Triana iglesias nakenbilder norsk porno russ Tantrisk massasje norge escorte massage

DL GROUP. Tej maszyny MLM już nikt nie zatrzyma

przez Katarzyna Wagner

Dziś napiszemy o biznesie, którego synonimem jest elegancja, wykwintność, luksus i bogactwo. Bo Casino de Monte Carlo jest w Monaco. Dziś opowiemy Wam o pięknym stylu i beztroskim życiu, jakie ma księżna Monaco. Bo jak ktoś był w Monaco, to już nigdzie nie musi być. A tylko jedna marka na świecie może mieć ten wyraz w swojej nazwie.

ee

I tylko firma DLG może mieć markę Anny Rey Monaco. Spółka DL GROUP zaczęła budować swoje struktury na terenie Polski kilka miesięcy temu za sprawą Waldemara Warzechy i Jolanty Sokołowskiej. Informowaliśmy o tym w sierpniu br. Nawet red. Maciej Maciejewski zrobił na sobie delikatny case study sprawdzając czy nikt mu o produkcie NORVIA nie wciska tanich kitów, o czym napisał później w słynnym już materiale „Chcesz schudnąć inteligentnie? Mówisz i masz!” Ale co dalej?

Pod koniec września wzięliśmy udział w historycznej, pierwszej konferencji firmy DLG na terenie naszego kraju. Spotkanie miało miejsce w Warszawie i okazało się, że Waldemar Warzecha nie rzuca słów na wiatr. Była pełna sala entuzjastycznych menadżerów, najważniejsze, decyzyjne osoby reprezentujące spółkę, a przede wszystkim profesjonalne, mocno wartościowe wykłady na temat tego nowego w Polsce biznesu. Po tej konferencji już nikt nie zatrzyma rozwoju DLG. To było widać, słychać i czuć.

Najważniejsze prelekcje wygłosili sprawcy zamieszania. Joalanta Sokołowska o produktach firmy wie wszystko, więc zaprezentowała linię ekskluzywnych kosmetyków Anny Rey Monaco. Waldemar Warzecha, który – jak przystało na architekta od 40 lat już kreującego największe network marketingi świata – wziął na barki wszelkie zagadnienia związane z rozwojem systemu MLM pod kątem stricte finansowym. Przedstawieniem historii firmy, jej planów dotyczących Polski i rozwoju ogólnoświatowego zajął się właściciel DL GROUP – Dany LaRoque, natomiast dr Lars Høie – twórca słynnego suplementu diety Norvia, dał bardzo gęsty, naukowy wykład o zbawiennym wpływie tego wynalazku na organizm ludzki. Swoje pięć groszy dorzucił również red. Maciej Maciejewski pokazując dobitnie efekty prywatnego doświadczenia, jakie niedawno zrealizował z Norvią nad własnym ciałem. I duchem.

To biznes o wielkiej renomie, z tradycjami, przede wszystkim posiadający w ofercie bardzo dobre produkty. Produkty, które ze względu na swoje badania kliniczne i zaskakujące efekty implikowania, powoli stają się na świecie hitem. Aż dziw, że nikt tego nie wprowadził do nas wcześniej. Jednak warszawskie spotkanie DL GROUP utwierdziło nas w tym, co wykrakaliśmy nieco wcześniej. Za sprawą Jolanty i Waldemara ten biznes rozpoczął dynamiczny rozwój na terenie naszego kraju i już nikt tego nie zatrzyma, choćby nie wiem co. Decydując się na współpracę z nimi możesz osiągnąć wyłącznie dwie rzeczy – zdrowie i bogactwo. Stać Cię na to, żeby tego nie zrobić? Wątpię. (Foto: Marek Prucnal & Maciej Maciejewski) 

Więcej informacji o tym biznesie znajdziecie w naszych materiałach archiwalnych: 

DLG/NORVIA/ANNY REY MONACO. Rozmowy o MLM

Chcesz schudnąć inteligentnie? Mówisz i masz!   

Mogą Cię również zainteresować