Douglas Lane to znana postać w świecie biznesu. Ma ponad 30-letnie doświadczenie w obszarze relacji inwestorskich. Wiele lat śledził i badał spółki zajmujące się produktami konsumenckimi z perspektywy rozwiązań kapitałowych, ze szczególną specjalizacją w branży sprzedaży bezpośredniej i marketing sieciowy.
Ostatnio pełnił funkcję założyciela i dyrektora w Lane Research LLC, butikowej firmie consultingowej zajmującej się badaniem akcji, dostarczającej informacje inwestorom instytucjonalnym. Lane Research zostało założone w 2016 roku i obejmowało swoim zasięgiem głównych sprzedawców DS/MLM takich jak Tupperware, Avon, Herbalife i Nu Skin. Wcześniej Douglas Lane był współzałożycielem Kristin Lane Agency LLC, agencji marketingu marki.
Dyrektor generalny w Tupperware – Miguel Fernandez, powiedział: „Cieszymy się, że Douglas do nas dołącza właśnie teraz, gdy zaczynamy widzieć, jak nasza strategia omnichannel ożywa jako kluczowy element naszej strategii restrukturyzacyjnej. Biorąc pod uwagę jego wiedzę i doświadczenie w branży wiemy, że rozumie zarówno sprzedaż bezpośrednią, jak i konsumencką stronę naszej działalności i uważamy, że jego przywództwo w tym obszarze będzie kluczowe dla zapewnienia odpowiednich wartości dla akcjonariuszy”.
Jako wiceprezes Tupperware ds. relacji inwestorskich i strategii Douglas Lane będzie kierował rozwojem firmy od strony biznesowej oraz interfejsem ze społecznością inwestycyjną. Oprócz tego będzie odpowiedzialny za współpracę z zespołem wykonawczym i radą dyrektorów w celu wyartykułowania strategicznego kierunku działalności spółki.