DuoLife Business & Leadership Development Seminars

przez Marek Wyrzychowski

Konferencje edukacyjne organizowane przez firmę DuoLife są już słynne w branży DS/MLM w całej Europie. Czym sobie zasłużyły na taką estymę i popularność? Co w nich jest takiego, że od kilku lat potrafią bez problemu zapełnić wielką halę sportową? Postanowiliśmy to sprawdzić…

ee

Polska firma DuoLife zajmuje się propagowaniem trendu health & wellness sprzedając w systemie MLM produkty wspomagające zdrowie. Jednak same produkty czy usługi w biznesie to połowa sukcesu. Jak wiadomo, żaden marketing społecznościowy nie może dzisiaj liczyć na dynamiczne wzrosty, jeśli struktury i sama firma nie zadbają o porządną edukację. Ale mówię o tej w realu, nie za pomocą internetu. Wszak podstawą w sprzedaży bezpośredniej i systemie network marketing są kontakty międzyludzkie. Realne, prawdziwe, namacalne. A tego nam social media (jeszcze) nie gwarantują… 

Praktycznie od początku swojej działalności firma DuoLife ukształtowała swoją edukację w tym zakresie obierając formę dwukierunkową, organizując swoje seminaria tak, aby zaspokoić potrzeby dystrybutorów znajdujących się na różnych poziomach organizacyjno-technicznych. W ten sposób ludzie mają do wyboru szkolenie BDS – Business Development Seminars albo LDS – Leadership Development Seminars. Czym się one od siebie różnią? – BDS to jednodniowa konferencja pokazująca większy obraz naszego projektu. Branżę, firmę, produkty, rozwój osobisty i możliwości finansowe – wyjaśnił nam Norbert Warzyszyński, obecnie znajdujący się w DuoLife na pozycji dyrektora generalnego. Co jeszcze?

– BDS jest również po to, aby kandydaci podjęli właściwą dla siebie decyzję, poznając naszą wizję i misję. Czyli po co my to robimy. Udział w takiej konferencji pomaga nowej osobie, która zadaje sobie jedno ważne, czy nawet kilka pytań, znaleźć właściwą dla siebie odpowiedź: czy to jest dla mnie? Czy to jest proste? Czy ja sobie poradzę w tym biznesie? Czy te produkty na pewno działają? Czy ludzie je kupują? Czy faktycznie zarobię w tym biznesie pieniądze? Czy ta branża rzeczywiście ma przyszłość? Czy firma działa i płaci pieniądze? Czy zarząd firmy wie co robi i dokąd firma zmierza? – dodał Norbert Warzyszyński.

Tak więc szkolenia BDS są bardziej dla tych osób, które zastanawiają się nad przyłączeniem do tego projektu lub szukają dla siebie miejsca. Uczestnictwo w takim wydarzeniu jak BDS jest niczym całodniowa jazda próbna samochodem, który się nam podoba, ale zastanawiamy się czy go kupić.

– Tam można poznać samego twórcę naszych wyjątkowych produktów, który opowie dlaczego są właśnie takie i co robią dla naszego zdrowia. Tam można poznać zarząd firmy i posłuchać z jaką myślą powstała, co już dotąd zrobiła i co zamierza robić dalej. Można również poznać strategie, zwiększyć swoje umiejętności i kompetencje w życiu oraz biznesie. No i co bardzo ważne można tam poznać bardzo wiele osób, które już skorzystały z możliwości tego projektu, dowiedzieć się gdzie dzisiaj są, co robią i jak bardzo zmienił się dzięki temu ich styl życia. Po udziale w takim wydarzeniu łatwiej podjąć decyzję – czy to jest odpowiednie miejsce lub co z naszego projektu jest dla człowieka najbardziej korzystne – tłumaczy dyrektor generalny.

Konferencje BDS organizowane są raz na dwa lub trzy miesiące. Z kolei LDS jest większym, mocniej ukierunkowanym, trzydniowym wydarzeniem stricte edukacyjnym. Jego najważniejszym zadaniem jest – jak sama nazwa wskazuje – szkolenie z rozwijania umiejętności liderskich w życiu i biznesie.

– Poprzez nasze doświadczenie życiowe i biznesowe zdajemy sobie doskonale sprawę z tego, że ludzie będą odnosić w swoim życiu sukcesy osobiste i zawodowe tylko wtedy, kiedy świadomie i systematycznie będą rozwijać i zwiększać swoje osobiste umiejętności i kompetencje. To jest niezwykle konieczne do realizacji naszych marzeń i wchodzenia na odpowiednie, wyższe „stanowiska” w karierze zawodowej i życiowej. Dlatego zdecydowaliśmy się świadomie i systematycznie organizować takie wydarzenia, które prowadzą wyspecjalizowani trenerzy z zakresu komunikacji, strategii, budowania relacji, rozwijania wizji, uczenia innych, inspiracji, rozwiązywania konfliktów, budowania zwycięskich zespołów, rekrutacji, budowania marki osobistej i wielu innych – powiedział Norbert Warzyszyński.

Tego typu szkolenia orgaznizowane przez DuoLife pomagają ludziom zrozumieć czego im brakuje i nauczyć się jak wejść na wyższy poziom w swoim życiu osobistym i biznesowym. Po uczestnictwie w takich szkoleniach sukces jest po prostu łatwiejszy. Struktury i biznes rozwijają się dynamiczniej i co nader ważne, są trwałe.

Nasza redakcja wzięła udział w jednym ze szkoleń typu BDS czyli Business Development Seminars, które odbyło się na samo zakończenie 2018 roku w Częstochowie. I faktycznie wszystko było zorganizowane bardzo profesjonalnie. Usłyszeliśmy wiele ciekawych wykładów zaprezentowanych zarówno przez zarząd firmy, zaproszonych specjalistów i naukowców, jak i samą śmietankę budujących z DuoLife swoje biznesy liderów. Nie zabrakło również ciekawych i inspirujących historii sukcesu oraz relacji i spostrzeżeń od osób startujących. A wszystko okraszone świetnymi, chyba najlepiej opracowanymi pod względem technicznym w branży prezentacjami multimedialnymi. To było bardzo inspirujące i wyjątkowo emocjonujące zjawisko edukacyjne.

Mogą Cię również zainteresować