
Wśród zaproszonych gości można było spotkać nie tylko takich celebrytów, jak m.in.: Grażynę Wolszczak z Cezarym Harasimowiczem, Beatę Sadowską, Tomasza Jacykowa, Piotra Szwedesa, Candy Girl, Władysława Kozakiewicza, Marka Włodarczyka z partnerką, ale także prezesów i przedstawicieli wielu znanych firm: Pure Sky Club, Lot, Ambra (producent Cin&Cin ), Volvo, Wittchen, DQ Vodka, Grupa Deutsche Bank oraz wielu innych.
W gronie kapituły decydującej o wręczeniu statuetek „Luksusowej Marki Roku 2013” są przedstawiciele różnych dziedzin życia społecznego i kulturalnego, biznesmeni, sportowcy, artyści oraz laureaci poprzednich edycji konkursu.
W tym roku wśród laureatów konkursu znalazła się młoda marka DuoLife, która choć na rynku jest od niespełna miesiąca, już coraz bardziej umacnia swoją pozycję. Udział w tego typu przedsięwzięciach to z punktu widzenia PR bardzo ciekawe posunięcia, które z pewnością również promują sektor DS/MLM wśród społeczeństwa. Jak widać, marka DuoLife coraz lepiej czuję się „na salonach". Redakcja „Network Magazynu” z niecierpliwością czeka na kolejne tego typu doniesienia o osiągnięciach innych branżowych firm, które w naszej opinii służą rozwojowi całego środowiska.