Edukacyjna konferencja MANIROUGE w Poznaniu

przez Katarzyna Wagner

Na początku marca byliśmy z naszym reporterskim zoomem w poznańskim HP PARK HOTEL, gdzie odbyła się druga konferencja polskiej firmy MANIROUGE. To nowy na rynku projekt, sprzedający w systemie marketingu sieciowego Manilooki – unikalne aplikacje na paznokcie.

ee

Konferencja rozpoczęła się 6 marca br. od szkolenia Mateusza Mrozowskiego. To były sportowiec, członek reprezentacji kraju w siatkówce plażowej. Obecnie rozchwytywany i ceniony trener sprzedaży, wykorzystujący w swoich szkoleniach i warsztatach praktyczne doświadczenia realnego kontaktu z klientem. Autor książek „Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale” i „Samotność lidera. Historia sprzedawcy”.

Jak się okazało, nawiązanie współpracy szkoleniowej pomiędzy firmą MANIROUGE a Mateuszem Mrozowskim będzie miało znacznie szerszy i długoterminowy wymiar. „90 dni szkolenia i rozwoju” to ich wspólny projekt, którego celem jest nauczenie ludzi czterech kluczowych, podstawowych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego budowania biznesu w marketingu sieciowym. Chodzi o to, żeby nauczyć jak pozyskiwać kontakty, jak umawiać spotkanie, jak prezentować produkt i jak go sprzedawać. Cykl szkoleń jest realizowany za pomocą internetu.

Drugi dzień konferencji rozpoczęli właściciele projektu MANIROUGE – Klaudia i Hubert Sebestowie, którzy opowiedzieli o historii powstania marki, wyjaśnili czym są oferowane przez firmę produkty, dlaczego zdecydowali się na ich dystrybucję w systemie network marketingu. Hubert wytłumaczył konstrukcję planu marketingowego, a Klaudia pokazała jak poprawnie aplikować Manilooki.  

Pozostała część spotkania należała jednak do Kamila Lizureja. To niezwykle sprawny i skuteczny mówca oraz trener mentalny, pomagający ambitnym ludziom i zespołom osiągać więcej poprzez dostarczanie im najskuteczniejszych narzędzi treningu mentalnego i psychologii pozytywnej. Na co dzień pracuje głównie ze sportowcami, menadżerami oraz przedsiębiorcami. Jest absolwentem Doradztwa Filozoficznego i Coachingu na Uniwersytecie Śląskim i prestiżowej World Class Speaker Academy. Podczas konferencji dał bardzo ciekawy wykład, dzięki któremu uczestnicy szkolenia podniosą swoje kompetencje i skuteczność.

W trakcie konferencji właściciele firmy wyróżnili kilka kobiet za osiągnięte wyniki w planie marketingowym, wręczając im okolicznościowe dyplomy i upominki rzeczowe. Ambasadorki opowiedziały nam swoje historie oraz podzieliły się spostrzeżeniami na temat współpracy z MANIROUGE. Na koniec odbyły się warsztaty z aplikacji Manilooków.

Archiwalne materiały o tym biznesie znajdziecie tutaj:

Niewolnictwo etatu i radość dziecka. Rozmowy o biznesie MLM

Paulina Wajszczuk z MANIROUGE. Dlaczego MLM?

Pierwsze, historyczne szkolenie firmy MANIROUGE

Rentgen MLM. Prześwietlamy biznes MANIROUGE

MANIROUGE. Nowa, polska firma MLM

Znów byliśmy przy porodzie

Mogą Cię również zainteresować