źródło: Pixabay
Zajmująca się systemem marketing sieciowy firma Amway z siedzibą główną w Ada (USA), ogłosiła niedawno wyniki swojej trzydniowej akcji filantropijnej o nazwie Amway Cares. Ponad 400 pracowników i dystrybutorów z tego biznesu MLM pracowało dla 17 organizacji non-profit w hrabstwie Kent w dniach od 9 do 12 sierpnia br. Była to największa akcja wolontariuszy w Amway od czasu pandemii COVID-19. W sumie wykonano już ponad 2 700 godzin wolontariatu.
Łącznie ekipa z Amway wsparła 24 ciekawe projekty pomocowe, w tym dotyczące m.in. zagospodarowania i utrzymania ogrodów, budowy placu zabaw, ale przede wszystkim pakowania posiłków do dystrybucji lokalnej. To właśnie pomoc w kwestii dożywienia okazała się strzałem w dziesiątkę.
– Jedną z rzeczy, które zawsze wyróżniały naszą firmę, jest zaangażowanie na rzecz ludzi żyjących wokół nas – powiedział Brian Kraus, dyrektor ds. łańcucha dostaw w Amway. – Wolontariat w Amway Cares dał nam możliwość ponownego zaangażowania naszych pracowników i powrotu do korzeni firmy, które mają wpływ na różne społeczności. To najlepsze co może być w naszym projekcie – dodał.
Większość wolontariuszy pochodziła z zakładów produkcyjnych Amway usytuowanych w miejscowości Ada. Podczas wspomnianej wyżej imprezy pracownicy wszystkich trzech zmian produkcyjnych mieli możliwość zaangażowania się w prace społeczne. Oprócz wydarzenia Amway Cares tego lata ponad 300 pracowników Amway wzięło udział w różnych innych projektach wolontariackich. Ta liczba będzie się zwiększać, ponieważ personel będzie mógł pomagać na miejscu przez resztę roku.