Inicjatywa ma wesprzeć główny filar większego planu transformacji koncernu Avon w celu digitalizacji biznesu i przyspieszenia dynamiki sprzedaży, a w konsekwencji zwiększenia sprzedaży milionom przedstawicielek firmy na całym świecie. Partnerstwo z Fuse Universal jest elementem strategii biznesowej Avon, która ma „otworzyć” firmę i uwolnić potencjał marki oraz modelu biznesowego. Nowa platforma szkoleniowa ma zmienić sposób, w jaki konsultantki odbywają szkolenia, gdyż spółka – jak twierdzą jej decydenci – przekształca się w pierwszą cyfrową markę sprzedaży bezpośredniej i trendu fast beauty.
Zgodnie z założeniami nowa platforma dostarczy konsultantkom takie narzędzia i wartości, które wpłyną na zwiększenie ich potencjału zarobkowego. Szkolenia dostarczane za pośrednictwem platformy będą obejmowały szeroki zakres tematów – od poradników z zakresu urody i nauk o pielęgnacji skóry, po umiejętności marketingowe i sprzedażowe. Celem Avon jest dotarcie do milionów kobiet dzięki połączeniu szkoleń mieszanych, które pomogą im w budowie swoich działalności biznesowych.
– Nasi przedsiębiorcy z branży kosmetycznej Avon są sercem naszej firmy i ważne jest, abyśmy zapewniali im odpowiednie narzędzia cyfrowe oraz mobilne w taki sposób, aby mogły otworzyć i w pełni wykorzystać swój potencjał edukacyjny oraz zarobkowy – powiedział Miguel Fernandez, prezes odpowiedzialny za sprzedaż globalną. – Jest to kluczowy element planu transformacji Avona i jak ostatnio informowaliśmy, widzimy już wczesne oznaki pozytywnego wpływu nowych narzędzi cyfrowych i zwiększonego szkolenia na sprzedaż wśród naszych przedstawicielek. W dzisiejszym świecie, gdzie dominuje łatwy dostęp do technologii, nasze nowe relacje z Fuse pozwolą nam dostarczać narzędzia szkoleniowe do naszej globalnej sieci konsultantek w formie, która pozwoli im uczyć się na własnych warunkach, w miarę wzrostów i rozwoju. Symbolicznie „otwieramy” Avon, aby lepiej służyć naszym klientom i wspierać naszych przedstawicieli. Kiedy im się uda, osiągniemy sukces – dodał Fernandez.
Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonego rozeznania spółka Avon wybrała na współpracę Fuse ze względu na jej zdolność do stworzenia skalowalnej, globalnie platformy edukacyjnej. Platforma szkoleniowa Fuse pozwala firmom tworzyć i udostępniać treści oraz materiały w taki sposób, aby ułatwić bezproblemowe uczenie się, dzielenie się wiedzą i komunikację. Platforma jest tworzona z myślą o uczniach i osiąga wskaźniki zaangażowania pracowników do 100 razy wyższe niż w przypadku innych dostawców usług edukacyjnych.
Założyciel i dyrektor generalny firmy Fuse Universal Steve Dineen, dodał: – Działalność Avon jest niezwykła i każdego dnia dotyka milionów klientów. Przedsiębiorcy Avon zajmujący się branżą beauty muszą być uzbrojeni w najnowszą wiedzę o produktach i usługach, a to partnerstwo pomoże w transformacji koncernu dzięki nowym metodom pracy, które można wykonywać szybko i sprawnie. Jesteśmy również podekscytowani perspektywą zbudowania środowiska społecznościowego, które upoważnia przedstawicieli na całym świecie do dzielenia się najlepszymi praktykami w zakresie umiejętności sprzedaży, kontaktu z klientami i ich opinii, wiedzy o produktach… A wszystko, aby wyprzedzić konkurencję – powiedział Dineen.
Nowa platforma edukacyjna dla firmy Avon została już z powodzeniem wypróbowana w Południowej Afryce, a w tym roku zostanie uruchomiona na kluczowych rynkach funkcjonowania spółki, począwszy od Wielkiej Brytanii i największych krajów w Ameryce Łacińskiej.