Oczekuje się, że umowa o wartości 255 milionów dolarów, która została oficjalnie ogłoszona na początku stycznia 2022 roku, ma zwiększyć EBITDA spółki Betterware o ponad 46 milionów dolarów, nawet bez synergii kosztowych.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakończenia operacji przejęcia JAFRY w Meksyku i Stanach Zjednoczonych. Ta inwestycja zwiększa obsługiwane przez nas kategorie o produkty kosmetyczne i higieny osobistej, przyspiesza wejście w nowe obszary geograficzne i wykorzystuje naszą infrastrukturę do udoskonalenia modelu dystrybucji JAFRY – komentuje Luis G. Campos, prezes zarządu w Betterware.
– Z radością witamy wszystkich pracowników, liderów i konsultantów JAFRY w naszej firmie i cieszymy się, że możemy rozpocząć kolejny rozdział naszego rozwoju z jeszcze mocniejszymi pozycjami. Ogólnie rzecz biorąc jesteśmy pewni, że zapewnimy długoterminowy, rentowny wzrost i zwiększymy wartość biznesu dla wszystkich interesariuszy Betterware – powiedział Campos.
Firma Betterware zamierza obecnie wzmocnić swoje trzy strategiczne filary (innowacje produktowe, technologię i inteligencję biznesową) w całej działalności JAFRY i oczekuje, że wdrożenie takiego know-how umożliwi firmie osiągnięcie pełnego potencjału na rynkach w USA i Meksyku.