Pierwszego dnia szkolenie prowadzili Jowita Pukas i Andrzej Cieniuch. Serię wykładów rozpoczął Roman Hajdasz tematem „Nowe strategie”, w którym wytłumaczył jak z pełną mocą wystartować w biznesie MLM tak, aby odnieść sukces. Potem występowali László Gaál i László Gaál Junior, Krzysztof Czarnocki i Agnieszka Fabiś. To była część typowo biznesowa, a tematami związanymi ze zdrowiem i szeroko rozumianą tematyką wellness zajął się po nich prof. Zoltán Dinya.
Następnie o tym jak wykorzystać twórczą energię słów mówiła Ewa Wawrzyniak, a prezes László Gaál Junior poprowadził temat „Przedsiębiorstwo dla pokolenia Millenialsów”. Nieco później, jak przystało na świetnego mówcę, Dariusz Januszewski zrobił wrażenie wykładem pt.: „Jak zbudować i utrzymać trwały team – siła systemu”, a prezes László Gaál zaprezentował wizję przedstawiającą perspektywy z Flavonem na najbliższą przyszłość. Na zakończenie tej części biznesowej szkolenia na scenę wjechał wielki, jubileuszowy tort. Tego dnia swoje 13 urodziny obchodził polski oddział firmy Flavon, który ma swoją siedzibę w Krakowie.
Po przerwie usłyszeliśmy kilka ciekawych historii z pierwszej ręki. O przełamywaniu barier opowiedzieli Bożena Małachowska, Barbara Elbert i Anna Galikowska. Następnie na scenie znów pojawił się bardzo lubiany w tym biznesie MLM prof. Zoltán Dinya, a na koniec dnia wystąpił Piotr Sikorski, który pokazał jak zbudować fabrykę liderów.
– Szkolenia firmy Flavon to dwa dni po same brzegi wypełnione dużą dawką wiedzy, inspiracji i pozytywnej energii – komentuje Rafał Orlicki. – Dla mnie to zawsze świetna okazja do spotkania się na żywo z dawno nie widzianymi, zaprzyjaźnionymi członkami klubu Flavon. Tutaj poznaję praktyczne doświadczenia zarówno jeśli chodzi o działanie produktów firmy, jak i na temat budowania sieci konsumenckiej. To czas wypełniony wykładami praktyków biznesu oraz uznanych medyków i naukowców. Z Karpacza zawsze wyjeżdżam naładowany pozytywnymi emocjami, inspiracją, wiedzą i zapałem do dalszej, wytężonej pracy – dodał.
W niedzielę prowadzeniem szkolenia zajęły się dwie urocze damy – Magdalena Gąsior i Kamila Świątek. Pierwszy wykład od razu okazał się mocnym uderzeniem, gdyż Ewa Sobierajska-Smętek zaprezentowała bardzo ważny w systemie MLM temat – „Budowanie biznesu trwałych wartości – budowanie marki”. Kwestie zdrowotne tego dnia również spadły na kompetentne barki, bo w ich ramach dr Karolina Galikowska wyjaśniła na czym polega rola i moc bioflawonoidów w profilaktyce zdrowia dzieci. Następnie Łucja Niedoba pokazała wszystkim uczestnikom jaką człowiek powinien mieć postawę w biznesie, co musi sobą reprezentować, a Wojciech Karpowicz poruszył tematykę stricte sprzedażową – począwszy od reakcji na odmowę, a kończąc na pozyskaniu zadowolonego klienta.
„Zainspirowani do zmian” – to tytuł panelu, w którym wzięli udział Krzysztof Bojarski, Anna Hetmańska, Adrianna Kuźma, Damian Kluge, Anna Piaścik, Grzegorz Krawczuk, Romuald Weszka oraz Piotr i Paweł Kostrzewowie. Szkolenie zakończyły dwa świetne wykłady – „Jak mikrobiota wpływa na pracę mózgu” prof. dr hab. n. med. Ewy Stachowskiej oraz – „Moc w Twoich rękach” Ryszarda Gaczkowskiego.
Ale Flavon to nie tylko kawał porządnej edukacji. Wszak nie byłoby w ogóle tego biznesu i odnoszących w nim sukces kompetentnych prelegentów, gdyby nie sprzedający się as w rękawie, czyli dobry produkt. A o fakcie popularności wyrobów Flavon wśród klientów świadczą choćby liczne nagrody, jakie firma od lat otrzymuje…
Nie dalej jak wczoraj biuro spółki poinformowało o otrzymaniu kolejnego, cennego wyróżnienia biznesowego: „Z radością informujemy Was, że marka Flavon została nagrodzona w kategorii „Marka Innowacyjna” przez Program Magyar Brands. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w zeszłym tygodniu. Wyróżnienia odebrali wspólnie László Gaál i László Gaál Junior. To kolejne wyróżnienie, dzięki któremu możecie z dumą promować markę Flavon.”
W konkursie Magyar Brands nagradzane są wybitne, mające związek z Węgrami marki, będące godnymi reprezentantami węgierskiej myśli intelektualnej na Węgrzech i za granicą. Przyznając ww. nagrodę komisja branżowa stwierdziła, że marka Flavon stale wprowadza innowacje, reprezentuje wartości dodane i spełnia wciąż nowe wymagania konsumentów.