Przed premierą swojej pierwszej kampanii reklamowej działająca w systemie MLM firma Juice Plus+ przeprowadziła specjalne testy konsumenckie z udziałem 1500 uczestników, którzy nigdy nie słyszeli o tej marce. Po pokazaniu trzech oddzielnych scenariuszy respondenci czuli się najbardziej zaangażowani w przekaz, który zachęca konsumentów do włączenia większej ilości owoców i warzyw w swoją dietę, a także do zróżnicowania spożycia żywności pochodzącej z naturalnych upraw.
– Mając ponad milion klientów i 200 000 niezależnych partnerów na całym świecie wiedzieliśmy, że nadszedł właściwy czas, aby podzielić się naszą historią z nowymi odbiorcami. Odnosząc się do powszechnego problemu w świecie zdrowia i dobrego samopoczucia, usunęliśmy nadmiernie skomplikowaną komunikację dotyczącą zdrowego stylu życia. Nasz pomysł na reklamę brzmi: „Dobro jest naszym naturalnym stanem” zatem cofamy się do początków naszych produktów i sposobu, w jaki każdy składnik jest uprawiany tam, gdzie natura zaplanowała jego uprawę – powiedziała Sasha Laman, wiceprezes Juice Plus+ ds. marketingu globalnego.
– Reklama jest ekscytującym krokiem dla nas jako marki, dlatego ważne było, aby pokazać istotę etosu Juice Plus+ czyli prostotę i osiągalność dobrego samopoczucia poprzez nadanie priorytetu owocom i warzywom w dowolnej postaci – dodała Sasha Laman.
W ramach realizacji tej kampanii reklamowej spółka Juice Plus+ współpracuje również z organizacją non-profit Food Finders, która na co dzień od wielu lat dostarcza żywność potrzebującym rodzinom na terenie Stanów Zjednoczonych.