Zdaniem decydentów Juice Plus+ ta nowa tożsamość marki ma za zadanie przyciągnąć do tego biznesu MLM młodszą, bardziej zróżnicowaną społeczność, dzięki odważniejszym tonom w logo, fotografii i czcionkach, a także opakowaniach.
Firma przyjmuje „kolory natury” w swojej nowej identyfikacji wizualnej, z jaśniejszą paletą barw czerpiącą inspirację z owoców, warzyw i jagód, które są ważnymi składnikami produktów. Nowe materiały marketingowe Juice Plus+ będą również miały bardziej nowoczesny ton, który będzie dobrze współgrał z ponownym uruchomieniem kont w mediach społecznościowych firmy.
– Konkurencyjne środowisko się zmieniło, więc nadszedł czas, aby ponownie wprowadzić Juice Plus+ w świat biznesu. Zawsze korzystaliśmy z najnowszych osiągnięć w żywieniu roślinnym i szukaliśmy sposobów, aby nasze produkty były jak najbardziej zbliżone do natury. Chcemy marki, która będzie na tyle piękna, by zagościć w każdej kuchni lub łazience. To nie tylko nowe logo, to całkowite odświeżenie naszej identyfikacji wizualnej. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że możemy inspirować zdrowy tryb życia na całym świecie dzięki nowej marce Juice Plus+ – powiedziała Sasha Laman, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Juice Plus+.