Trajektoria wyników sprzedaży w LifeWave jest niezwykła. Od wprowadzenia na rynek swojego sztandarowego produktu o nazwie X39 w roku 2019, spółka odnotowała oszałamiający wzrost przychodów (2000%) osiągając do 2023 roku sprzedaż netto na poziomie 370 mln USD rocznie.
– Co pozwoliło nam się tak dynamicznie rozwijać? Przede wszystkim zaangażowanie firmy w stosunku do naszych partnerów biznesowych i branży DS/MLM – powiedział David Schmidt, założyciel i dyrektor generalny LifeWave.
– Opracowaliśmy unikalną formułę tworzenia nowych produktów poprzez innowacje, patentowanie tych nowych technologii, a następnie udostępnianie ich wyłącznie naszym dystrybutorom i ich klientom. Jesteśmy ogromnie wdzięczni tym niesamowitym ludziom, którzy podzielają naszą wizję przekształcania życia na lepsze – dodał.
Teraz firma postanowiła rozpocząć inwestycje. Kilka dni temu środowisko LifeWave świętowało wielkie otwarcie swojej najnowocześniejszej globalnej centrali i centrum powitalnego. Ten nowy obiekt symbolizuje zaangażowanie w rozwój i zapewnia przestrzeń do innowacji i współpracy.
Nowa siedziba ma teraz stanowić główną bazę operacyjną LifeWave, w której znajdzie się futurystyczne centrum powitalne zaprojektowane tak, aby umożliwić użytkownikom zanurzenie się w nietuzinkowej technologii.
– W związku z przyspieszoną ewolucją sektora, znaczenie autentycznego kontaktu firm sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego z entuzjastami produktów i twórcami biznesu nigdy nie było większe – powiedziała Meredith Berkich, prezes LifeWave.