Firma LifeWave otworzyła nową, globalną siedzibę

by Maciej Maciejewski
1133 views

Ten network marketing od kilku lat zalicza stałe wzrosty, choć rynek jest nader wymagający. Po okresie bezprecedensowego rozwoju firma LifeWave ogłosiła kilka dni temu uroczyste otwarcie nowej, globalnej siedziby głównej.

Trajektoria wyników sprzedaży w LifeWave jest niezwykła. Od wprowadzenia na rynek swojego sztandarowego produktu o nazwie X39 w roku 2019, spółka odnotowała oszałamiający wzrost przychodów (2000%) osiągając do 2023 roku sprzedaż netto na poziomie 370 mln USD rocznie.

– Co pozwoliło nam się tak dynamicznie rozwijać? Przede wszystkim zaangażowanie firmy w stosunku do naszych partnerów biznesowych i branży DS/MLM – powiedział  David Schmidt, założyciel i dyrektor generalny LifeWave. 

– Opracowaliśmy unikalną formułę tworzenia nowych produktów poprzez innowacje, patentowanie tych nowych technologii, a następnie udostępnianie ich wyłącznie naszym dystrybutorom i ich klientom. Jesteśmy ogromnie wdzięczni tym niesamowitym ludziom, którzy podzielają naszą wizję przekształcania życia na lepsze – dodał.

Teraz firma postanowiła rozpocząć inwestycje. Kilka dni temu środowisko LifeWave świętowało wielkie otwarcie swojej najnowocześniejszej globalnej centrali i centrum powitalnego. Ten nowy obiekt symbolizuje zaangażowanie w rozwój i zapewnia przestrzeń do innowacji i współpracy.

Nowa siedziba ma teraz stanowić główną bazę operacyjną LifeWave, w której znajdzie się futurystyczne centrum powitalne zaprojektowane tak, aby umożliwić użytkownikom zanurzenie się w nietuzinkowej technologii.

– W związku z przyspieszoną ewolucją sektora, znaczenie autentycznego kontaktu firm sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego z entuzjastami produktów i twórcami biznesu nigdy nie było większe – powiedziała  Meredith Berkich, prezes LifeWave.

Mogą Cię również zainteresować