Firma LR Health & Beauty Systems wprowadziła na rynek dwie nowe kolekcje zapachów

przez Maciej Maciejewski

Dwie nowe linie zapachów od tej network marketingowej spółki w sumie obejmują jedenaście produktów damskich i siedem męskich. Firma poinformowała, że do ich wytworzenia wykorzystano potencjał technologii nastroju, co ma wzmacniać emocje i poprawiać nastrój.

źródło: Instagram

Cała linia nowych produktów nazywa się LR MOOD. Dr Christian Rößle, wiceprezes ds. badań, rozwoju i jakości w LR powiedział: „Technologia nastroju zapachowego to opatentowane badanie neuronaukowe, które dowodzi, że Mood Infusion aktywuje markery neuronowe i wpływa specyficznie na emocje”.

Każdy zapach z tej kolekcji ma unikalne działanie – od odświeżającego i uspokajającego po pobudzający. „Podczas fazy rozwojowej położyliśmy duży nacisk na udoskonalenie formuł tak, aby odzwierciedlały zapachy naszych poprzednich bestsellerów. Pod tym kątem odnieśliśmy pełny sukces i jesteśmy wielce ukontentowani” – dodał Rößle podkreślając, że LR wzięło pod uwagę preferencje swoich lojalnych, stałych klientów.

Oprócz intensywnych doznań zapachowych, opakowanie nowej linii charakteryzuje się także nowoczesnym wzornictwem, indywidualnymi kolorami, magnetycznym zamknięciem i co niemniej ważne, wysokiej jakości głowicą rozpylającą, która zapewnia doskonałe rozprowadzanie zapachu.

Nowa jest również kolekcja LR ICONIC ELIXIRS. To dwa zapachy damskie i dwa męskie, które zdaniem spółki otulają zmysły niczym płynne złoto, nadając użytkownikowi bajeczny blask. „Starannie dobrane składniki, takie jak egipski jaśmin i brazylijski bób tonka, gwarantują wyjątkową intensywność tych wykwintnych, ekskluzywnych perfum” – czytamy w informacji prasowej.

„Nasza linia LR ICONIC ELIXIRS uwalnia magię niezwykle rzadkich i cennych esencji. Na przykład, do wytworzenia 1 kilograma ekstraktu potrzeba 800 kilogramów kwiatów egipskiego jaśminu – jednego z najcenniejszych kwiatów na świecie. Rezultat to wyraziste i długotrwałe doznanie zapachowe o wyjątkowej charyzmie, wykraczającej poza przeciętność” – komentuje Rößle.

„Nasz network marketing stale rozwija portfolio zapachów w oparciu o bezpośrednie opinie współpracujących partnerów handlowych, bogate doświadczenie i najnowsze odkrycia naukowe. Z okazji 40 rocznicy powstania LR dodaliśmy temu segmentowi chlubę” – skomentował Jörg Körfer, prezes Grupy LR. Obie kolekcje są „Made in Germany” i powstały we współpracy z renomowanymi domami perfumeryjnymi.

Zostaw komentarz

Mogą Cię również zainteresować