Firma Mary Kay realizuje znaczące inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Podsumowanie pierwszej połowy 2022 roku

przez Maciej Maciejewski

Kosmetyki w network marketingu i działalność w zakresie CSR? Spółka Mary Kay opublikowała imponującą listę swoich najnowszych osiągnięć w zakresie zrównoważonego rozwoju, które zrealizowała do tej pory w 2022 roku. Wśród działań CSR i ESG znalazły się…

Produkcja krótkometrażowego filmu dokumentalnego we współpracy z The Nature Conservancy, który został napisany, wyreżyserowany i wyprodukowany przez całkowicie kobiecy zespół. Forest of Hope opisuje wysiłki 71-letniej Doñy Angeliki, która kieruje zespołem zajmującym się ekosystemem w Meksyku.

W panelu zatytułowanym „Inwestowanie w kobiety przedsiębiorcy, w celu przeciwdziałania zmianom klimatycznym, Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych w Mary Kay, wezwała sektor prywatny i publiczny do przyłączenia się do Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet (WEA). To akcja, która wspiera i promuje kobiety nie bojące się wyzwań.

Konsultacje z rządami Holandii i Tadżykistanu w celu określenia roli sektora prywatnego w agendzie działań na rzecz wody, nienegocjowanym dokumencie końcowym, w którym przedstawiono zobowiązania, jakie zostaną przedstawione podczas Konferencji ONZ ds. wody w 2023 roku.

Udział w panelu zatytułowanym „Making Waves: Women in Water Conservation”, który skupiał się na liderkach z całego świata, pracujących na rzecz przywrócenia zdrowia w oceanach.

Pozycja nr 91 w rankingu Purpose Power Index – największym badaniu, jakie kiedykolwiek przeprowadzono w celu zmierzenia postrzegania marki i wizerunku.

Kontynuacja podróży firmy polegającej wyłącznie na używaniu energii odnawialnej. Inicjatywy te, rozpoczęte w latach 80-tych poprzedniego stulecia, zakończyły się w 2014 roku światową siedzibą Mary Kay i globalnym zakładem produkcyjnym zasilanymi w 100% energią odnawialną.

Mogą Cię również zainteresować