Już 15 września br. w centrum Warszawy odbędzie się konferencja inauguracyjna Modere w Polsce.
Modere to network marketingowa, amerykańska firma działająca na rynku od ponad 30 lat. Marka jest obecna w ponad 40 krajach na 4 kontynentach. Największymi rynkami firmy są Stany Zjednoczone, Australia, Japonia, Wielka Brytania i Francja. Marka ma ponad 3 miliony zadowolonych klientów na całym świecie. Produkty firmy były wyróżniane w wielu publikacjach, takich jak: Forbes, Ms. Fitness, NBC, Good Morning America czy Natural Solutions.
PRODUKTY MODERE
Firma oferuje bardzo wysokiej jakości, bezpieczne produkty, dostępne w różnych kategoriach:
- suplementy diety, programy wspomagające zdrową kontrolę wagi oraz produkty do pielęgnacji cery, ciała i włosów, opracowane na podstawie wielopatentowej matrycy kolagenowej Collagen/HA MatrixTM, które otrzymały liczne amerykańskie i międzynarodowe nagrody, a ich skuteczność została potwierdzona badaniami naukowymi;
- suplementy diety służące zdrowiu i odżywieniu organizmu o czystym składzie i sprawdzonym pochodzeniu surowców, których skuteczność jest również potwierdzona badaniami naukowymi i konsumenckimi;
- bezpieczne produkty pielęgnacyjne do jamy ustnej, twarzy, ciała i włosów;
- produkty dla gospodarstwa domowego.
Strona internetowa firmy jest dostępna w 8 językach, do których od września 2024 roku dołączy język polski.
Modere ma w swoim portfolio wiele produktów zawierających rewolucyjne składniki, które nie są testowane na zwierzętach, posiadają certyfikaty non-GMO, a formuły są stworzone bez kontrowersyjnych chemikaliów. Firma jest oddana ekologii i dokłada wszelkich starań, aby mieć jak najmniejszy negatywny wpływ na środowisko i zasoby naturalne. Produkty Modere, posiadające wiele międzynarodowych patentów, znalazły się w rankingu TOP 10 w kategorii health and beauty e-commerce według magazynu Forbes. Są opracowywane i produkowane w laboratoriach i fabrykach Modere w Stanach Zjednoczonych i podlegają 10-etapowej kontroli jakości. Działanie produktów z portfolio Modere jest poparte licznymi badaniami naukowymi i konsumenckimi z niezależnych placówek badawczych.
Celem firmy jest etyczne pozyskiwanie produktów, brak testów na zwierzętach, bezpieczne, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska opakowania wolne od BPA, formuły wolne od GMO oraz parabenów, PEG-ów, SLS i innych kontrowersyjnych substancji chemicznych.
MOŻLIWOŚCI BIZNESOWE MODERE
Modere to nie tylko innowacyjne i skuteczne produkty. Firma jest pionierem social retail czyli nowoczesnego podejścia do biznesu sieciowego.
Jako Social Marketer Modere można stać się partnerem firmy oddanej idei zdrowego stylu życia, skupionej na prawdziwych rezultatach i innowacyjnych produktach o udowodnionym działaniu przeciwstarzeniowym. Modere oferuje gotowy model biznesowy, możliwość pracy z dowolnego miejsca na Ziemi oraz bardzo elastyczny system wsparcia sprzedaży oparty na wirtualnych szkoleniach i narzędziach pracy.
Firma posiada dualny plan marketingowy – dla promotorów produktów oraz dla liderów, którzy chcą budować swoje zespoły. Ten dualny model biznesowy pozwala partnerom firmy na korzystanie albo z planu marketingowego dla promotorów albo dla liderów. Pozwala również na połączenie obu planów w celu uzyskania efektu synergii i maksymalizowania korzyści zarobkowych. Dwa plany marketingowe to szansa na comiesięczne osiąganie dwóch oddzielnych tytułów oraz bycie wyróżnionym i osiąganie kwalifikacji na międzynarodowe konferencje z jednego lub/i drugiego planu.
Plan marketingowy dla promotorów pozwala na zarabianie bonusów poprzez promowanie produktów wśród swoich klientów. Każdy social marketer otrzymuje indywidualny link referencyjny, którym dzieli się ze swoimi klientami. Co więcej, każdy klient również posiada link referencyjny, którym może się dzielić z innymi potencjalnymi klientami w celu otrzymywania atrakcyjnych zniżek na zakupy w Modere. Model oparty na linkach referencyjnych pozwala social marketerom na tworzenie tak zwanych PODów Klientów, w organiczny sposób – przez osobiste polecenia. Sprzedaż wygenerowana przez wszystkich klientów przy użyciu linków referencyjnych bezpośrednio lub pośrednio pochodzących od danego social marketera wliczana jest do jego PODu Klientów.
Z tytułu planu marketingowego dla promotorów można uzyskać aż do 36% prowizji, które są wypłacane aż dwa razy dziennie!
Co więcej ta odnoga planu marketingowego kwalifikuje social marketerów do wyróżnień oraz umożliwia kwalifikację na międzynarodowe konferencje Modere.
Ponad 91% wszystkich zamówień składane są przez samych klientów – social marketerzy nie są zaangażowani w transakcję sprzedaży produktów, klienci zamawiają je sami ze strony internetowej Modere, bez konieczności zakładania konta biznesowego. Klienci sami mogą dołączać do programu rabatowego, zakładać i modyfikować wygodne subskrypcje na ulubione produkty oraz korzystać z dodatkowych zniżek w dowolnym momencie, bez zbędnej ingerencji i czasu poświęcanego przez social marketera.
Dodatkową szansą dla social marketerów jest program PRO, dedykowany dla profesjonalistów pracujących z własnymi klientami, którzy mogą osiągać lepsze efekty dzięki produktom Modere, np. dla trenerów personalnych i sportowych, fizjoterapeutów, dietetyków, właścicieli salonów SPA, fryzjerskich, kosmetycznych.
Co niezwykle ciekawe to fakt, że dzięki rozdzielnym planom marketingowym nawet nowicjusze branży MLM mogą zarabiać atrakcyjne prowizje, być wyróżnianym na arenie międzynarodowej, a nawet kwalifikować się na międzynarodowe konferencje, jeszcze zanim zaczną rozwijać swoje zespoły.
Plan marketingowy dla liderów budujących zespoły to efekt bardzo ścisłej współpracy firmy z jej partnerami. Wieloletnie doświadczenie firmy i jej TOP Liderów zaowocowało stworzeniem modelu opartego na 7 atrakcyjnych bonusach promujących duplikację oraz nagradzanie rozwoju promotorów oraz przyszłych liderów. Bonusy wypłacane w formie comiesięcznych prowizji nagradzają w sposób przejrzysty i sprawiedliwy social marketerów już od początku ich kariery dzięki bonusom za rekrutację, rozwój promotorów, rozwój liderów czy generational unilevel wypłacany aż do 8 generacji w dół! Korzystanie z planu marketingowego dla liderów również daje również możliwość wyróżnień, kwalifikacji na liczne międzynarodowe wyjazdy oraz kwalifikacje do Field Advisory Board firmy.
Co więcej, korzyści z obu planów mogą się łączyć, więc można korzystać z wypłat dla promotorów produktów oraz liderów w danym miesiącu.
Modere wspiera też swoich partnerów, udostępniając niezwykle atrakcyjne programy dla klientów, takie jak programy lojalnościowe, atrakcyjne zniżki dla uczestników programów rabatowych (aż do 27%), jubileuszowe środki na zakupy do wydania w sklepie internetowym Modere, środki do wydania za rekomendowanie Modere nowym klientom oraz comiesięczne oferty specjalne.
Współpraca z Modere, daje więc:
- asortyment opatentowanych i przebadanych naukowo produktów, których nie można znaleźć nigdzie indziej – wysoce skutecznych, bezpiecznych, nagradzanych na forum międzynarodowym;
- łatwość promowania produktów poprzez intratny system referencyjny;
- bardzo atrakcyjny, dualny plan marketingowy – dla promotorów i/lub liderów;
- wypłaty prowizji z tytułu bonusu za promowanie produktów – aż dwa razy dziennie;
- możliwość pracy online z dowolnego miejsca na Ziemi, decydowanie o własnym grafiku oraz ustawianie własnych celów;
- niezwykle łatwe budowanie międzynarodowego biznesu w ponad 40 krajach świata;
- zaawansowaną technologicznie stronę internetową do promowania produktów oraz dostęp do back office ze wszelkimi niezbędnymi szkoleniami, raportami oraz narzędziami niezbędnymi do prowadzenia biznesu.
W 2024 roku Modere wchodzi na rynek polski. Firma jest przekonana, że nieporównywalna jakość i skuteczność produktów oraz atrakcyjny i bardzo elastyczny model biznesowy wpiszą się idealnie w oczekiwania polskich konsumentów i przyszłych partnerów. Teraz firma organizuje konferencję inaugurującą obecność marki w Polsce, podczas której odbędą się prezentacje na temat formuł i skuteczności produktów, każdy uczestnik będzie miał możliwość wypróbowania całego portfolio produktów czy wysłuchania prezentacji na temat możliwości biznesowych oraz historie sukcesu obecnych social marketerów z Polski i zagranicy. Podczas imprezy przewidziane są też liczne nagrody produktowe. Szef kuchni MOXO w Fabryce Norblina zaprosi wszystkich uczestników na poczęstunek.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Konferencji Modere w Warszawie, w przestrzeni MOXO w Fabryce Norblina, 15 września 2024 roku!
Bilety -> [LINK]
W razie pytań dotyczących konferencji, wejścia firmy Modere na rynek polski lub rejestracji zapraszamy do kontaktu z Sarą Widell, dyrektorką sprzedaży w Modere Polska: [email protected], +48 668 159 251.