Firma PM-International nagrodzona za wzrost sprzedaży. Trzeci rok z rzędu!

przez Maciej Maciejewski

Michał Leks: „To niesamowite! Zostaliśmy uhonorowani nagrodą Bravo Leadership Award 2023 (trzeci rok z rzędu) za największy wzrost sprzedaży netto wśród 22 000 firm sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego z całego świata. Nikt wcześniej czegoś takiego nie osiągnął. Dziękuję za Twoją wizję Rolf Sorg i możliwości, jakie stworzyłeś dla każdego”.

Rolf Sorg

Spółka PM-International – lider marketingu sieciowego w Niemczech, otrzymała nagrodę Bravo International Growth Award 2023 od amerykańskiego portalu „Direct Selling News”. Firmę PM uznano za najszybciej rozwijająca się, międzynarodową spółkę poruszającą się w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy.

Warto dodać, że w tym roku firma otrzymała to wyróżnienie już po raz trzeci z rzędu. To ewenement w historii Bravo International Growth Awards. Nagroda jest przyznawana w związku z rankingiem „DSN Global 100” najlepiej rozwijających się projektów DS/MLM na całym świecie i honoruje najwyższy, roczny wzrost sprzedaży spośród wszystkich międzynarodowych spółek.

Rolf Sorg – założyciel i dyrektor generalny PM-International stwierdził, że otrzymał tę nagrodę jako uhonorowaniem prawie 30-letniej historii sukcesów PM-International pod jego kierownictwem. To wyraz uznania dla wybitnych osiągnięć i wyjątkowych cech przywódczych tego lidera biznesu MLM zarówno na poziomie korporacyjnym, jak i terenowym.

Podczas ceremonii wręczenia nagród, w swoim przemówieniu Rolf Sorg serdecznie podziękował wszystkim kierownikom, pracownikom i partnerom handlowym PM-International: – Podstawą naszego sukcesu jest ciężka praca stojącego za mną zespołu. Bezwzględne zaangażowanie w najwyższy poziom usług sprawia, że ​​nasza spółka rozwija się już od prawie 30 lat. Jestem dumny z tego co osiągnęliśmy, ale wiem, że wciąż jest wiele do zrobienia.

W 2022 roku ten network marketingowy dostawca produktów premium pod własną marką FitLine dla zdrowia, fitnessu i urody, był w stanie zwiększyć roczną sprzedaż całej grupy do 2,55 miliarda dolarów. Zdaniem Rolfa Sorga ten zaszczyt należy się oczywiście wszystkim partnerom handlowym PM-International na całym świecie:

– W ostatnich latach, pomimo wielu wyzwań, którym wszyscy musieliśmy stawić czoła na całym świecie, nigdy nie straciliśmy z oczu naszej wizji i naszych wartości. W tym czasie cały zespół PM jeszcze bardziej się do siebie zbliżył, znajdując nowe i innowacyjne sposoby pozostawania w kontakcie i realizowania swoich celów.

Mogą Cię również zainteresować