Firma proWIN partnerem wspierającym Światowy Dzień Sprzątania 2022

przez Maciej Maciejewski

W tym roku network marketingowa spółka proWIN jako partner wsparła pewien największy na świecie projekt zainicjowany przez społeczeństwo obywatelskie. Aby to zrealizować firma zainspirowała do działania swój ogólnoeuropejski zespół sprzedaży, który zbierał śmieci. A wszystko pod hasłem „proWIN Cleanup 2022”.

źródło: Pixabay

376 zespołów biznesu proWIN z Niemiec, Austrii, Francji, Luksemburga, Belgii, Holandii i Szwajcarii zmobilizowało się na rzecz środowiska wolnego od plastiku i wsparło swoim udziałem największą na świecie kampanię środowiskową WORLD CLEANUP DAY.

W sumie ok. 11 000 partnerów handlowych spółki proWIN, przy aktywnym wsparciu swoich rodzin, przyjaciół, sąsiadów i klientów, specjalnie przeczesywało wielkie obszary w poszukiwaniu leżących wokół śmieci.

Z centrali proWIN do zadania zostały również oddelegowane specjalne zespoły. Ich liczebność wahała się od 2 do 300 osób. Swoim zaangażowaniem wszyscy uczestnicy akcji przyczynili się do ogólnego sukcesu kampanii tego globalnego giganta, jednocześnie korzystając z okazji, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na kwestie związane z problemami odpadów plastikowych i podnieść świadomość dotyczącą czystego środowiska. Brawo!

Mogą Cię również zainteresować