źródło: Pixabay
376 zespołów biznesu proWIN z Niemiec, Austrii, Francji, Luksemburga, Belgii, Holandii i Szwajcarii zmobilizowało się na rzecz środowiska wolnego od plastiku i wsparło swoim udziałem największą na świecie kampanię środowiskową WORLD CLEANUP DAY.
W sumie ok. 11 000 partnerów handlowych spółki proWIN, przy aktywnym wsparciu swoich rodzin, przyjaciół, sąsiadów i klientów, specjalnie przeczesywało wielkie obszary w poszukiwaniu leżących wokół śmieci.
Z centrali proWIN do zadania zostały również oddelegowane specjalne zespoły. Ich liczebność wahała się od 2 do 300 osób. Swoim zaangażowaniem wszyscy uczestnicy akcji przyczynili się do ogólnego sukcesu kampanii tego globalnego giganta, jednocześnie korzystając z okazji, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na kwestie związane z problemami odpadów plastikowych i podnieść świadomość dotyczącą czystego środowiska. Brawo!