Firma ZINZINO kupiła portfolio szwajcarskich marek suplementów i produktów do pielęgnacji skóry

przez Maciej Maciejewski

ZINZINO to globalna, network marketingowa marka zdrowia i dobrego samopoczucia ze Skandynawii. Spółka nabyła niedawno dwie szwajcarskie firmy – Enhanzz Global AG i Enhanzz IP AG, w tym ich portfolio produktów do pielęgnacji skóry – HANZZ+HEIDII oraz wielofunkcyjną markę żywieniową YU.

Jest to strategiczny i ważny krok w planach rozwojowych tego biznesu MLM z naciskiem na szeroko rozumiany aspekt poprawy osobistego zdrowia i dobrego samopoczucia na poziomie globalnym, dzięki najnowocześniejszej biotechnologii i przełomowej gamy produktów dystrybuowanych za pomocą systemu sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy.

Enhanzz to innowacyjna firma zajmująca się sprzedażą bezpośrednią ze Szwajcarii, specjalizująca się w ekskluzywnych, naturalnych i wegańskich produktach do pielęgnacji skóry. Zastrzeżony znak towarowy HANZZ+HEIDII oparty jest na biotechnologii wykorzystującej roślinne komórki macierzyste szarotki i alg śnieżnych. W portfolio marki znajdują się również YU – seria w pełni naturalnych, wielofunkcyjnych suplementów diety, przeznaczonych do wspierania zdrowego, szczęśliwego i aktywnego stylu życia.

„Wizjonerski sposób myślenia, perspektywa technologiczna i silna pozycja do czerpania korzyści z aktualnych trendów, ukształtują fundamenty przejęcia Enhanzz i marki HANZZ+HEIDII. Od czasu przejęcia VMA Life w 2020 roku ZINZINO poszukuje jeszcze silniejszych inwestycji, aby utrzymać zrównoważony, rentowny wzrost, wzmocnić swoją moc dystrybucyjną, uzyskać dostęp do nowych rynków i wykorzystać portfolio produktów w nowych obszarach konsumenckich. Przejęcie Enhanzz tworzy oczywiste synergie między liniami produktów i organizacjami dystrybucyjnymi. Enhanzz działa na dynamicznie rozwijającym się rynku naturalnej pielęgnacji skóry w oparciu o sprawdzone podstawy nauki i natury. Produkty będą bardzo dobrze uzupełniać, a także rozszerzać całkowicie naturalne portfolio obecnych produktów ZINZINO” – czytamy w informacji prasowej.

– Indywidualne konsultacje i rozwiązania to przyszłość nie tylko w obszarze zdrowia i wellness – mówi Dag Bergheim Pettersen, dyrektor generalny w ZINZINO. Razem mamy ponad 100 lat wspólnego doświadczenia w branży DS/MLM i będziemy jeszcze mocniej inicjować nowoczesne, spersonalizowane zakupy poprzez nasz sektor.

– Od dawna chcieliśmy rozszerzyć naszą ofertę produktów do pielęgnacji skóry i współpracować z ludźmi, którzy podzielają nasze wzmacniające, zorientowane na klienta podejście i ambicję stworzenia holistycznego doświadczenia z produktami w naszej globalnej społeczności – komentuje Pettersen. – Z radością zdradzam, że w końcu znaleźliśmy idealną parę. Enhanzz promuje inkluzywną, napędzaną szczęściem kulturę społeczną, służącą wspólnej sprawie, która doskonale współgra z naszym ogólnym celem, jakim jest inspirowanie zmian w życiu i przywracanie równowagi na świecie.

Spółka ZINZINO przejęła firmę Enhanzz IP AG, w tym prawa własności intelektualnej do jej marek HANZZ + HEIDII i YU. Enhanzz Global AG ze swoją organizacją dystrybutorów i dostępnymi towarami również jest częścią tej transakcji. Oczekuje się, że firma, która w poprzednim roku odnotowała sprzedaż na poziomie około 3 mln EUR, zapewni silny wzrost dzięki synergii, która powstaje we wspólnych sieciach. Marże brutto w biznesie są dobre i oczekuje się dużej rentowności z wykorzystania istniejącej platformy technicznej i organizacji ZINZINO.

ZINZINO zapłaci stałą cenę zakupu w wysokości 1 mln EUR, podzieloną na 75% gotówki i 25% nowo wyemitowanych akcji spółki. Istnieją również dodatkowe, warunkowe ceny zakupu oparte na rozwoju sprzedaży generowanej przez przejętą organizację dystrybucyjną w latach 2022-2027. Całkowite, dodatkowe wynagrodzenie za zakup, szacowane jest na 2,5 mln EUR, ale w przypadku maksymalnego wyniku może wynieść 6,5 mln EUR, które w 100% zostanie rozliczone w nowo wyemitowanych akcjach. Pieniężna część ceny zakupu finansowana jest ze środków własnych ZINZINO.

Mogą Cię również zainteresować