Firma NEO Spes wystartowała na Zamku Topacz

przez Piotr Hoffmann

W sobotni wieczór 12 grudnia 2015 roku na Zamku Topacz pod Wrocławiem redakcja „Network Magazynu” wzięła udział w spotkaniu informacyjno-edukacyjnym inicjującym start nowego, polskiego biznesu MLM o nazwie NEO Spes. Było profesjonalnie.

ee

Polski sektor sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego wzbogacił swoje struktury o nowe przedsięwzięcie propagujące zdrowy styl życia. Zajmująca się dystrybucją suplementów diety firma NEO Spes to kolejna spółka MLM, która powstała przy pomocy konsultingowej naszego projektu AKADEMIA MLM.  

Pierwsze, historyczne spotkanie informacyjno-edukacyjne NEO Spes odbyło się 12 grudnia 2015 roku na Zamku Topacz nieopodal Wrocławia. Jako pierwszy przemówił witając przybyłych do zamku gości prezes firmy Tomasz Stachów: – Jeżeli dziś zapytamy każdego normalnego człowieka na świecie o to, co jest dla niego najważniejsze, odpowie na pewno, że rodzina, szczęście, pieniądze… Ale nikt z nas nie będzie tego miał, jeśli nie zadba o zdrowie. Kiedyś przeczytałem, że na każdą, nawet najgorszą chorobę, lekarstwo znajduje się w naturze. I wierzcie mi Państwo, że to prawda. Dlatego właśnie powstała firma NEO Spes. Wizją naszej firmy jest dzielenie się tym co rodzi natura i tym co w życiu jest najważniejsze, czyli zdrowiem, a misją dostarczenie do każdego domu w Polsce najwyższej jakości produktów pochodzenia naturalnego. Celem NEO Spes jest Wasze zdrowie, radość a przy okazji spełnienie zawodowe.

Następnie Dariusz Lis wyjaśnił wszystkim z jakim produktem NEO Spes wchodzi na network marketingowy rynek. Najpierw zarysował aktualną sytuację i trendy tradycyjnego sektora medyczno-farmaceutycznego na świecie, a potem omówił szczegółowo jak na tym tle wygląda suplement diety NEO Spes zwracając szczególną uwagę na każdy ze składników oraz ich wpływ na organizm człowieka. Po nim wystąpił Maciej Maciejewski – red. naczelny „Network Magazynu”, który wyjaśnił dlaczego firma zdecydowała się na dystrybucję swoich produktów w systemie MLM. Pokazał najnowsze dane na temat branży oraz udowodnił, że network marketing jest obecnie najlepszym systemem do zarabiania pieniędzy zarówno dla ludzi inicjujących takie firmy, jak i dla jej współpracowników. Piotr Wajszczak – zastępca red. naczelnego „Network Magazynu”, przedstawił plan marketingowy tego nowego biznesu, który powstał dzięki współpracy z naszym projektem AKADEMIA MLM.

Na koniec spotkania miał miejsce świetny wykład Jerzego Sugaka, który tylko postawił wisienkę na torcie ukazując całe know-how tego przedsięwzięcia. W prosty sposób wytłumaczył po co się w ten biznes zaangażować i jak z niego wycisnąć najwięcej. Przekazał słuchaczom wiele cennych wskazówek na temat budowania biznesu MLM – jak zapraszać do współpracy bez zbędnych filozofii; jak mieć naturalny, umiarkowany entuzjazm; jak poznać siłę produktu i opowiedzieć o jego działaniu; jak pokazać korzyści ze współpracy i podzielić się swoją wizją. Prelekcja ta była niezwykle merytoryczna. Z takim szkoleniowcem NEO Spes niebawem może sporo namieszać w polskim marketingu sieciowym.

    

Po tak profesjonalnych wykładach, przed miejscem przygotowanym do podpisywania umów, szybko wyrosła spora kolejka i przez chwilę poczuliśmy się jakby nas cofnięto w czasie do początku lat 80-tych poprzedniego stulecia. Ale przecież o to chodziło. Biznesowy cel został osiągnięty… Cały event prowadził oraz okraszał świetnymi występami kabaretowo-artystycznymi znany w Polsce tygrys sceniczny Jacek Ziobro. Trzeba przyznać, że kiedy człowiek ogląda go w TV to jest rozbawiony. Ale na żywo facet zrywa ludziom boki.

Firmie NEO Spes życzymy powodzenia na tym trudnym, coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Przede wszystkim czekamy na wprowadzenie nowych produktów, bo kuluarowe zapowiedzi w tym temacie były mocne. Jedno jest pewne – „Network Magazyn” będzie obserwował i informował.  

Mogą Cię również zainteresować