źródło: Pixabay
Forever Living’s Global Rally – coroczne wydarzenie firmy, które wymaga ponad dwóch lat planowania, zostało odwołane – z wiadomych względów – zaledwie sześć miesięcy przed planowaną akcją w 2021 roku. Przechodząc do rozwiązania wirtualnego, Forever zaprojektowała interaktywne wydarzenie za pomocą Zooma dla 150 000 uczestników w 120 krajach i przetłumaczone na żywo na 23 języki.
Za tę szybką adaptację firma została nagrodzona tytułem Best Standalone Virtual Celebratory Event. – Zdobycie nagrody SITE Crystal Award 2022 to wielki zaszczyt dla Forever Living Products, zwłaszcza w obecnych czasach wielkich zmian w świecie wydarzeń. Jako branża DS/MLM jesteśmy na niezbadanych wodach od prawie dwóch lat, a innowacje wymagane, aby wydarzenia motywacyjne były profesjonalne i przyciągały naszych odbiorców, były prawdziwym wyzwaniem. To uznanie jest wynikiem kreatywności, ryzyka i zaangażowania, które definiują dziś wydarzenia biznesowe – powiedział Nick Woodward-Shaw, wiceprezes ds. komuikacji w Forever Living Products.