Fundacja firmy MONAT celebruje wielki Tydzień Wdzięczności

przez Maciej Maciejewski

Z okazji ósmego, dorocznego Tygodnia Wdzięczności, network marketingowa firma MONAT za pomocą swojej organizacji filantropijnej skupiła się na przekazywaniu konkretnych darowizn na cele charytatywne. Ponad 5000 wolontariuszy spółki służyło w 1200 miastach na terenie ośmiu krajów, starając się nieść pomoc osobom potrzebującym.

Członkowie MONAT przygotowali pakiety opieki i zorganizowali prezenty dla programu Angel Tree zainicjowanej przez Armię Zbawienia na Florydzie oraz przygotowali kolację dla rodzin w Ronald McDonald House w Miami.

Ponadto na całym świecie zespół korporacyjny MONAT Australia służył w akcji Pocket City Farms, która promuje praktyki zrównoważonego rolnictwa miejskiego i zapewnia posiłki dla gospodarstw domowych znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, a zespół korporacyjny MONAT Canada podnosił na duchu, spędzając dzień z mieszkańcami Gibson Long Term Care Residence w Toronto i dostarczając kawę oraz pączki dla tamtejszych remiz strażackich i komend policji.

W sumie 2975 osób z MONAT przekazało na lokalne schroniska niezbędne rzeczy, 1955 uczestników tej akcji przekazało datki finansowe na cele charytatywne, 1845 przedstawicieli MONAT zgłosiło się na ochotnika do tej społeczności, a 3335 uczestników zgłosiło ciekawe akty dobroci wobec swoich przyjaciół lub nieznajomych.

– W dzisiejszym świecie potrzeba życzliwości i wdzięczności nigdy nie była bardziej nagląca. Takie akty współczucia i gesty wdzięczności są kluczem do oświecenia ścieżki i robienia kroków naprzód. Razem chcemy stworzyć wielki ruch życzliwości, hojności i dawania – powiedział Lu Urdaneta, dyrektor generalny w MONAT Gratitude.

Mogą Cię również zainteresować