Gabriela Wojciechowska w cyklu Rozmowy o dobrym biznesie

przez Maciej Maciejewski
504 odsłony

„W network marketingu działam od 3 lat. Przez pierwsze 2 lata budowałam swój biznes wyłącznie za pomocą Facebooka. Fakty są takie, że doszłam do fajnej pozycji, ale nagle rozwój się zatrzymał. Stagnacja. Wtedy zaczęłam mocne akcje na Instagramie i powiem tak… Dziś nie wyobrażam sobie lepszej metody na budowanie marki i wizerunku, a w konsekwencji do nawiązywania nowych kontaktów, niż praca na bazie tego właśnie portalu”.

Gabriela Wojciechowska

Obecnie technologia rozwija się w zawrotnym tempie. W każdej dziedzinie. Niczym Beduin pędzący na swoim garbatym rumaku przez Saharę. Biznesu już nikt nie robi tak, jak jeszcze 10 lat temu. Nikt. Żadnego biznesu.

Teraz sprzedaż, marketing, budowanie marki i wizerunku, nawiązywanie relacji, kontaktów… to przede wszystkim internety. Social media. To zrozumiałe. Ale cholera, w których portalach działać? Z czego korzystać? Na czym się skupić? Przecież jest tego od groma.

Który portal społecznościowy jest najlepszy do wspomagania działań w biznesie network marketing i sprzedaż bezpośrednia? FACEBOOK VS. INSTAGRAM. Oto wywiad z Gabrielą Wojciechowską czyli DUOLIFE CLUB TRIPS 2023 (Egipt, październik 2023):

Mogą Cię również zainteresować